Afkeuring

  • vlinders

    Hallo allen,

    Ik ben voor het eerst op deze site enlees wat berichtjes door. Zelf had ik ook een vraag en die luid als volgt.

    Ik werkte een tijdje bij een Zorgboerderij leuk werk alleen ik kreeg meer last van mijn enkel.

    Dit heb ik laten nakijken door de arts en die vond dat er foto`s gemaatk moesten worden. Daaruit bleek dat ik Artrose en 2 botsplinters in mijn enkel zaten.

    de botsplinters veroorzaakten de pijn . Volgens de huisarts was een operatie aanwezig en stuurdde mij door naar het ziekenhuis voor beterder uitleg en wat het beste was om te doen.

    Volgens de chirurg zou eerst fysio gedaan moeten worden en daarna zien we wel weer hoe verder.

    Ik merk dat als ik te lang sta of loop de pijn opkomt en doortrekt tot aan mijn knie. Mijn vraag is zou ik hiervoor afgekeurd kunnen worden.

    En zo ja, wat zijn dan de wegen die ik moet belopen. Helemaal thuis zitten is ook niks voor mij wie kan mij raad geven hoe nu verder. En is Artrose een soort Reuma hoe ga ik nu verder.

    Ik dank u allen voor het lezen vandeze brief , en hopelijk tot hoors.

    Groetjes vlindersX(

  • aletta

    Het spijt me maar ik krijg de indruk dat je bij het eerste het beste pijntje afgekeurd wil worden. Zo simpel werkt het niet. Voor “ alleen maar”arthrose in een enkel, zal je niet worden afgekeurd. Als je wilt weten hoe die procedure gaat, kijk op de website van het UWV of vraag het aan je bedrijfsarts

  • famke

    Hallo,

    Je zegt dat helemaal thuis zitten niets voor je is. Bespreek de problemen die je nu ondervindt op je werk met je werkgever. Deze moet er alles aan doen om je werk aan te bieden wat je kunt doen met je fysieke beperkingen.

    Succes.

    Famke