Iemand reeds ervaring met orencia via wekelijkse inspuitingen? Ik ben morgen maandag aan de vierde spuit toe en heb nog geen nare bijwerkingen (afkloppen)
Hallo Pawel,
Ik heb Abatacept anderhalf jaar gebruikt.
Je moet geduld hebben met dit middel. Gemiddeld gaat het na 6 maanden pas echt goed werken.
Helaas moest ik stoppen wegens heftige depressiviteit. Vooral als depressie in de familie voorkomt of als je er zelf gevoelig voor bent meteen stoppen als depressie de kop op steekt.
Groeten,
Kees
Hey Monique,
Op maandag 17 februari ben ik aan mijn achttiende spuit toe. Het heeft toch een dikke twee maanden geduurd alvorens ik beterschap merkte, wat volgens de reumatoloog heel normaal is.
Ik ben heel enthousiast over de medicatie omdat ik tot op heden geen nare bijwerkingen heb gehad. Wat ik van bepaalde infusies in het verleden niet kan zeggen. Misschien toch even aanstippen dat ik af en toe het gevoel heb dat ik hoofd verkouden ga worden, maar na een paar dagen verdwijnt meestal het gevoel. Misschien ligt het alleen aan het feit dat ik nogal teergevoelig ben aan sinusontstekingen.
Groetjes,
pawel
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?