DexSil forte

  • elizabeth.a123@hotmail.com

    Hallo met adrie ik las in de krant dat de belgische wetenschap heeft een doorbraak gerealiseerd in de strijd tegen pijnlijke spieren en gewrichten.

    Na jaren lang onderzoek is een koppeling gemaakt van de hoogste kwaliteit Silicum met MSM, Glucosamine en Chondroitine.

    Ditheeft de krachtigste formule voor behoud en versterking van kraakbeen en gewrichten opgeleverd.

    De resultaten zijn verbluffend. Het product heet DexSil Forte.

    DexSil Forte is ideaal bij gewrichtspijn,spierpijn,artritis,artrose,hernia en ontstekingen.

    Ben zelf aan het overwegen om het te proberen maar zal eerst eens informatie te vragen daar over of dat ik zomaar kan stoppen met de medicatie.

    Misschien eerst overleggen met de reumatoloog en misschien zijn er al mensen die daar al mee bezig zijn met DexSil Forte.

    Zou graag daar meer van willen weten die er misschien al mee bezig zijn met DexSil Forte.

    Groetjes adrie

  • famke

    Dit lijkt mij reclame

  • Mariska

    Hoi Adrie,

    Ben je inmiddels begonnen met de dexsil forte? Ik ben benieuwd of je er baad bij hebt.

    Ik ben zelf 2 weken geleden met de dexsil forte begonnen. Maar van iemand anders kreeg ik de tip om

    Dexsil Pharma Silicium bio-activated drinkbare oplossing met MSM glucusamin en chondroitin te gebruiken, ook van Dexsil dus.

    Ik heb zelf last van reumatische klachten, gewrichten en rugklachten. Ik twijfel nu of ik door moet gaan met de forte of dat ik over moet stappen nar de Dexsil Pharma.

    Wil je even laten weten of bij jou de forte aanslaat?

    Groetjes Mariska

  • MINNEKE

    Heb intense pijn aan mijn knie.