zorgverzekering

• jopie1982

Top gedaan, hou ons op de hoogte. Wat een drama he mensen.

• ingrid

mee eens top gedaan,maar weer afwachten wat mij betreft reuma gewoon weer onbeperkt of via aanvulling of via lijst borst

• aletta

mmm ik had hem ook gemaild, maar ik krijg geen antwoord terug van hem….. jammer…

• Marieke (Beheerder)

Hoi Aletta,

Ook naar Otwin van Dijk? Je moet bij Lea Bouwmeester zijn… Stuur maar door naar haar… Het zit niet in zijn portefeuille.

Ik heb vaker contact gehad met hem vandaar denk ik zijn sneller reactie. Maar ik weet zeker dat hij het signaal oppikt em doorstuurt.

Groetjes Marieke

• aletta

Ook bij deze Otwin ja. Helaas dus. Maar ik ga dus opnieuwe mailen :)

• chantal

top gedaan Marieke, hoop dat je snel wat hoort. Hou ons op de hoogte?

• aletta

Op de website van het reumafonds staat een lijstje van verzekeraars die nog steeds onbeperkt fysio aanbieden zonder medische acceptatie.

Schrik niet van de kosten, en doe er je voordeel mee…

• Sandrab

Ik ben gisteren overgestapt van Agis naar CZ.

Ik heb alle belangrijke vergoedingen naast elkaar gezet en ik had het geluk dat mijn man met zijn werk een collectieve verzekering bij CZ kon afsluiten.

Het belangrijkste is natuurlijk de fysio en die krijg ik nu voor 1250 euro per jaar vergoed. Dit houdt voor mij in ongeveer 42 behandelingen per jaar (bij agis 32)

Daarnaast vergoed CZ als een van de weinigen nog het kuren.(bij top verzekering 80% met Max van 2000 euro)

Ik kan nu in ieder geval 1 keer per week naar fysio en mijn premie is met 35 euro per maand gedaald.

Het loont zeker om zelf (dus zonder vergelijkingssites) verzekeringen te vergelijken.

Het kost even wat tijd, maar scheelt een hoop geld.

Succes iedereen !