Ik heb zelf Bechterew, een vorm van reuma. Zelf slik ik ook groenlipmossel, maar dan niet in de vloeibare vorm, de capsules. Maar zou er niet meer zonder kunnen. Stukken beter, werkelijk. Als ik daar jaren eerder aan was begonnen had het me flink wat leed bespaart. Ik neem zelfs capsules, zit poeder in, heb je ook in verschillende soorten, dus even kijken wat je het meest geschikt lijkt. Maar heb er erg baat bij, dus de vloeibare variant lijkt me een beetje overdreven, lijkt me erg vies en bovendien duur.
Is inderdaad ontstekingsremmend. Bij mij is het een stuk minder geworden en slik het vaak prefentief nu. Krijg het er ook altijd heerlijk warm van als ik eens een dosis dubbel neem, lekker voor in de winter . Volgens zijn er steeds meer die het verkopen. Eerst haalde ze ik altijd bij de drogist, maar vond het vrij prijzig. Tegenwoordig bestel ik ze via internet bij groenlipmosselextract.nl.
Ik zou het zeker proberen. Nogmaals de vloeibare variant ken ik niet, lijkt mij niet zo lekker :p, moet je dat drinken? Lijkt me leuk als je er mee bent begonnen en dan hier laat weten hoe het bevalt! Ben daar benieuwd naar.
Jeroen