wereld artritis dag 12 oktober

• miranda1963

Het was wereld artritis dag op 12 oktober. Helaas is er geen enkele aandacht aan besteed. Belachelijk! Het is alleen politiek wat de klok slaat…

• aletta

eensch!

• miranda1963

En vandaag dag van de chronisch zieken. Ook niks over gehoord. We zitten weer in het verdomhoekje. Maar als het wereld kankerdag is, staat de krant er mee vol en ook de media draagt zijn steentje bij. Of iedereen even wil storten aub? Niks geen negatiefs daarover hoor. Ik bedoel Pink Ribbon prima, maar waarom is er niet zoiets voor reuma? Een kleur die staat voor reuma en artikelen om geld op te halen voor onderzoek. Want ik vind nog steeds dat reuma de wereld uit moet!!

• aletta

Ook helemaal mee eens…

Er zijn zoveel initiatieven om geld op te halen voor kankeronderzoek. Het is ze gegund, ook ik wil die ziekte de wereld uit, maar er zijn zoveel andere ziektes waarvoor ook (duur) onderzoek nodig is. Maar ja, angst voor kanker scoort blijkbaar beter ofzo,…

Er is heel veel belangstelling geweest voor Alpe du 6… kankeronderzoek. Maar een paar weken later was er eenzelfde evenement voor reumaonderzoek… ook een paar keer die berg opfietsen… iemand iets van gehoord of gelezen in de pers? Nou ik niet.