Geachte meneer, mevrouw,

Ik heb alleen maar ellende met het vervoer van Valys. Als ze reageren hebben ze wel excuses, maar wat schiet ik daar mee op?

Voorbeelden: 21-9-2013: Die dag hadden mijn man en ik een crematie op adres Vergierdeweg, Haarlem. Heen ging alles prima, maar ik had de rit terug om 14 uur besteld. Klokslag 14.15 uur kwamen wij de aula uit. Geen busje en die zou dus al voor niks zijn geweest? Een nieuwe rit geboekt, maar die kwam uiteraard pas een uur later, om 15.30 uur zei de telefoniste. Dat werd dus 15.45 uur en vervolgens werden we heel Haarlem door gesleurd voor we om 17 uur op ons adres kwamen: Hugo de Grootstraat 48, 2037 RA Haarlem.

30-9-2013: Mijn man en ik zijn pas getrouwd en op 30-9-2013 zouden wij op huwelijksreis naar Terschelling gaan. Ruim op tijd had ik élk vervoer geregeld en regelmatig nogmaals gebeld bijna dagelijks, zodat we wél op tijd opgehaald zouden komen!!! Op die dag zouden wij om 6.50 uur opgehaald worden. Niet dus, er was weer eens een fout daar, maar om 7.45 uur zou de bus komen. Dat werd dus 8 uur voor wij de straat uit reden en in Harlingen gingen we op de boot van 9.45 uur die meteen weg voer (gelukkig mét ons!)! Die week maakten we regelmatig gebruik van Valys en de enige reden dat het op Terschelling wél goed ging, komt door de slimheid en vlotheid van Taxibedrijf Bakker daar en nee, ik heb daar geen aandelen in! Mijn man rijdt in een scootmobiel t.g.v. een beroerte in 2007 en ik heb sinds 2002 MS en ik rijd in een elektrische rolstoel.

Uiteraard zijn er nog veel meer klachten over Valys, die hebben vast al een dik dossier met mijn “gezeur”!

Dat brengt mij op klacht 2:

Mijn man (B.C. Roos rijdt dus in een scootmobiel en die is vanmorgen, 7 oktober 2013 om 9.15 uur ingenomen. Hij zou daar geen recht meer op hebben, zei een keuringsarts. Die zei dat mijn man eerst maar eens 40 kilo af moet vallen en dan zou hij die scootmobiel niet meer nodig hebben. Lekker kort door de bocht! Mijn man is inderdaad wat aan de zware kant, maar heeft ook suikerziekte én die beroerte gehad. Hij kan hooguit 50 meter lopen zonder hulpmiddel, dus nu is hij veroordeeld tot thuisblijven! MAG DIT ZOMAAR??? Wij hebben elkaar ontmoet in Nieuw Unicum te Zandvoort en daar zitten wij toch niet voor niks? Onze woning in Haarlem hoort trouwens ook van Nieuw Unicum en is compleet aangepast.

Ik weet dat wij best dure klanten zijn van de ziekenzorg, maar wij zijn beide 53 jaar en hebben tot 10 jaar geleden beide gewerkt en alle premies betaald. Hoe kan het dat wij nu zo behandeld worden? Bestaat er nog gerechtigdheid in Nederland?

Hoogachtend,

Marion Roos-Bakker

Email: marion_bakker@hotmail.nl ,marion_roos@outlook.com , marionsmbakker@gmail.com

Persoonsgegevens weggehaald door beheerder