Hallo mensen ,
Ik zit met het volgende ,ik ben sinds 1,5 jaar ziek thuis ik heb een endocarditus gehad op mijn hart klepje en heb een nieuw klepje gekregen ,maar ik was al bekent met poly artrose en fibro…de klachten zijn naar mijn operatie eigenlijk verdubbeld ..de bedrijfsarts en arbeidsdeskundige van de arbo zien geen mogelijkheid om mijn oude werk weer te gaan doen .nu heeft mijn werkgever bij het UWV een aanvraag gedaan of hij genoeg inspanning deed in spoor2 …ik ben de vorige week naar het UWV geweest bij de verzekeringsarts …nou ik zat met mijn mond vol tanden ik kreeg bijna niet eens de kans om mijn verhaal te doen …hij heeft bijna alleen het woord gehad en was constant aan het typen …en zij nog tussen neus en lippen door dat ik ook nog een uitnodiging bij de arbeidsdeskundige van het UWV ….dus mijn verbazing was groot toen ik gisteren het raport kreeg van het UWV en de bevindingen van zowel bedrijfsarts als arbeidsdeskundige ( die ik dus niet gesproken heb) dat ik best weer 20 uur in mijn oude werk kan beginnen maar wel rekening houdend met mijn beperkingen !!…….nou ik schrok er erg van ,echt ik ben niet te beroerd om te gaan werken maar met mijn klachten kan ik dit werk echt niet meer doen mijn baas had mij die zelfde avond al gebeld en was blij dat hij mij weer kon inroosteren !! ik zei howww even ik begrijp er niks meer van ik heb artrose in beide voeten ,knieen ,bovenrug ,handen ,(vingers) ,schouders en dan heb ik het nog niet eens over de vermoeidheid en heb ik het ook nog niet eens over mijn fibro…dus nu zou ik dus 4 uur per dag staant …bukkend …rijkend werk moeten doen !!! …ik ben blij tot ik mijn terapie kan volhouden en enigzins met hulp van mijn dochter het huishouden kan doen ik heb mijn rechtsbijstandsverzekering al benaderd want ik ben het hier niet mee eens ….heeft er iemand van jullie ook zo'n ervaring gehad ?en hoe is dat afgelopen?
lieve groetjes Anna