Hi Aletta, Vreselijk rot voor je. Ik zit zo'n beetje in hetzelfde schuitje. Biologicals heb ik allemaal al gehad en ik reageer er ook niet goed op. Ik ben herstellende van een hele zware nekoperatie en de reuma (ook dankzij de hittegolf) was half juli jl. op zijn hoogtepunt. Ik zat de hele dag te rillen, terwijl het 30 graden was. Ik heb nu 2 weken een stootkuur prednison van 60 mg per dag achter de rug. Moet nu in 8 weken afbouwen naar mijn normale dosering van 7,5 mg per dag. Maar wat heb ik me lekker gevoeld zeg de afgelopen weken. Het rillen was weg, pijn was zo goed als weg. Ik kon weer lopen :) Hoe nu verder weet ik ook niet. Reumatoloog ook niet. Ze verwacht ook weer een terugval halverwege het afbouwen van de Prednison. Ze heeft het nog wel gehad (als het weer de spuigaten uitloopt) over een stootkuur Prednison infuus (500-1000 mg) tijdens ziekenhuisopname van 3 dagen. Eerst volgende week een Dexa botdichtheids onderzoek omdat ik al zo lang Prednison gebruik. Hou ons alsjeblieft op de hoogte. Ben vreselijk benieuwd waar ze bij jou mee komen. Ik wens je heel veel sterkte!! Gr. Ingrid