Bericht adrie

• hvh

Sorry heb het bericht per ongeluk verwijderd maar dit is wat adrie vroeg:

Hallo ik ben adrie man 54 jaar heb februari 2013 mijn ontslag gekregen mijn jaar contract werd niet meer verlengt.

Mijn baas zei tegen mij dat we minder productie gingen maken maar hij wist ook dat ik reuma heb maar ben er nog niet een dag voor thuis geweest van mijn reuma.

Na 40 uur werk week was ik wel moe in het weekend nergens geen zin meer in om wat te doen.

Ben vanaf februari in ziektewet van mijn knie hebben ze 2 weken geleden een deel van mijn meniscus verwijderd nu aan het herstellen.

Als het weer beter gaat dan de WW in dan weer solliciteren naar een nieuwe baan .

Mag ik bij een sollicitatie gesprek verzwijgen dat ik reuma heb of kan ik het beter wel zeggen wie heeft daar ervaring mee.

gr. adrie

Nogmaals sorry

• hvh

Hallo adrie

Ik heb het even voor je opgezocht en ik heb een artikel gevonden dat je misschien verder helpt:http://www.wieringa-advocaten.nl/nl/weblog/2008/11/14/verzwijgen-chronische-ziekte-reden-voor-ontslag

Veel succes

• elizabeth.a123@hotmail.com

Hallo hvh bedankt voor het opzoeken van de site wieringa advocaten.

Geef niet dat je per ongeluk mijn berichtje heb gewist kan iedereen overkomen het staat er weer op bedankt.

G.r adrie

• aletta

Hoi

Je hoeft het niet te zeggen, en er mag niet naar gevraagd worden. Mijn eigen ervaring is dat er meestal positief wordt gereageerd (heb het op 1 sollicitatie na altijd gezegd, en ben ook altijd aangenomen geworden). Overigens zou ik in jouw geval, als je je er nog nooit voor ziek hebt moeten melden (en ik er dus vanuit ga dat het redelijk goed met je gaat ondanks die operatie enzo) het lekker stil houden en eerst zorgen dat je werkt hebt. Dat lijkt me al lastig genoeg..