Zit er helemaal doorheen @ opnieuw revalideren

• Jopie1982

Tjonge jonge jonge, soms denk je dat je klaar bent.

Maar helaas…na 7 maanden revalidatie, 2 maanden een “normaal” leven (met een operatie en een gebroken kaak) kreeg ik deze week te horen dat ik weer moet gaan revalideren.

Wat een tegenvaller. En waarom wil mijn lichaam nou gewoon niet eens een keer mee werken…..!

Zit er ff helemaal doorheen.

Sorry voor mijn gezeur, maar moest het ff kwijt.

Jullie ook allemaal sterkte met alles!!

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Allereerst klote dat je je …. voelt, maar…

Probeer de revalidatie als iets positiefs te zien! Ben zelf sinds december bezig met resultaat zie column en ik haal er echt wel veel uit ook al is het soms heel zwaar. Het revacentrum wil me nu zelfs kortdurend intensief behandelen in verband met de diagnose Dermatomyositis. Daar heb ik geen zin in maar ik probeer er het positieve uit te halen.

Probeer in de reva kleine positieve stapjes te vinden, die zijn in het begin ver weg maar worden langzaam makkelijker. En hoe minder je er tegen vecht, hoe beter het dan uiteindelijk zal gaan…

Groetjes Marieke

• anke

Helemaal geen gezeur, heel begrijpelijk dat je bent teleurgesteld.

Ik wens je dan ook heel veel sterkte met alles.

• jopie1982

Probeer zeker positief te blijven. En voel me ook wel een rijk mens dat we hier in Nederland al deze hulp kunnen krijgen. Maar prive blijft het zo moeilijk en is het zon gevecht. Hoe kan ik op deze manier mijn baan behouden, hoe kan ik een normaal prive levrn opbouwen enz.

Wwet je, soms hoop je gewoon dat je gezond bent, maar helaas.

• AnnemiekV

Heel veel sterkte, ik kan er niks aan toevoegen wat hier nog niet geschreven is, door mijn voorgangers. Het is gewoon echt balen zo…..