Functionele mogelijkhedenlijst

• Jopie1982

Weet iemand of ik op internet een FML kan vinden die ik kan invullen, opslaan en kan printen?

Of dat er ergens een word document van is?

Ik kan alleen maar voorbeelden in PDF vinden maar daar heb ik dus niets aan.

Iemand enige idee waar ik die vandaan kan halen??

• Marieke (Beheerder)

Hoi Jopie,

Wat wil je er precies mee? De FML is een lijst die het UWV samenstelt op basis van een profiel in de computer. De uitkomst ervan wil dus niet daadwerkelijk zeggen of je een bepaalde handeling inderdaad “zo vaak” kan doen of op die manier kan uitvoeren maar geeft de mate van beperking aan. Een beetje beperkt, beperkt, zwaar beperkt, onmogelijk… Etc. Het is niet zo dat de keuringsarts de lijst precies met je na gaat lopen en de vragen aan je op die manier gaat stellen in een keuringsgesprek. Dat gaat meer over hoe je dag eruit ziet, wat je wel en niet doet en kan en hoe je je energie verdeelt en wanneer je beperkingen ervaart.

Je kunt in een PDF kraker ongetwijfeld de PDF omzetten naar een bewerkbaar bestand. Google maar op PDF Pirate .

Groetjes Marieke (beheerder)

• Jopie1982

Ik heb deze lijst nodig i.v.m. mijn werk.

Bij de ergotherapeut dit besproken en ze heeft me aangegeven deze in te vullen, laten controleren bij mijn huisarts en dan meenemen naar de arbo-arts meer te voorbereiding.

Ze gaf aan dat die makkelijk te vinden waren op internet, nou niet dus kan hem nergens vinden.

Dit omdat er wat dingen moeten veranderen, gebeuren enz. ik moet order op zaken stellen en zelf ook voorbereid zijn op dingen.

• SabineB

Bij mij heeft de arbo-arts zelf een fml ingevuld. Dat heeft hij al vrij snel gedaan om te kijken wat ik op dat moment nog kon.

Voor zo ver ik weet kun je niet zelf aan een fml komen.

Succes, SabineB

• Jopie1982

Bedankt voor jullie reactie. Dan moet ik maar even terug reageren naar het ziekenhuis dat ik hem echt niet kan vinden.

Tnx. allemaal.

• KarinH

Hallo Jopie,

Misschien kan ik je helpen.

Ik heb een officiële UWV lijst met alle mogelijke antwoorden op mijn site staan als pdf.

Het originele bestand staat in excel en zou je zelf kunnen bewerken.

Als je deze wit hebben, mail me dan even via mijn site www.artritis-psoriatica.nl, dan mail ik je het originele bestand.

Groet,

Karin

• Jopie1982

Karin, super bedankt je wel, heb je even een e-mail gezonden.