Reuma patiënt gezocht!

• Hafsa

Beste allen,

Als derde jaars farmaciestudente ben ik opzoek naar een reumapatiënt. Voor mijn opleiding moet ik namelijk een interview afleggen met een reumapatiënt. Tijdens het interview worden er vragen gesteld over uw ervaring met reuma en uw medicijngebruik. Het interview zal hooguit 20 minuten duren. Het probleem is dat ik nog geen reumapatiënt heb kunnen vinden. Bent u geïnteresseerd en bereid een deel van uw tijd te besteden aan het interview laat dan een reactie achter.

Met vriendelijke groet,

Hafsa

• Marieke (Beheerder)

Hafsa,

Misschien is het handig als je de omgeving er even bij vermeld, aan reumapatiënten hier geen gebrek.

Groetjes Marieke (beheerder)

• Hafsa

Dat is inderdaad handig om te vermelden. Zelf kom ik uit Amsterdam, maar vind het geen enkel probleem om een afstand te reizen.

Groetjes,

Hafsa

• Hafsa

Er heeft zich tot nu toe nog niemand opgegeven. Ik heb bedacht om een waardebon te geven als bedankje voor het interview.

Met vriendelijk groet,

Hafsa

• AnnemiekV

Ik zit te ver bij nou uit de buurt, en daarbij heb ik ook nog geen echte diagnose, maar een zeer sterk vermoedelijke diagnose. Succes met zoeken!

• Marieke (Beheerder)

Hoi Hafsa,

Zoek je een bepaalde diagnose dus reumatoïde artritis, of is elke reumapatiënt ok?

Er zal toch wel iemand bereid zijn…?

Groetjes Marieke (beheerder)

• Hafsa

Beste Marieke,

Het maakt voor mij niet uit welke type diagnose reuma het is. Ik heb zelf niemand in mijn omgeving die reuma heeft. Vandaar dat ik via dit forum er een probeer te vinden. Heel erg bedankt dat je telkens reageert.

Groetjes Hafsa

• Jopie1982

Ik ben best bereid mee te werken, maar woon zeker een uur van Amsterdam vandaan.

Verder zou ik graag willen weten WAT er met mijn gegevens gedaan wordt.

Is het anoniem e.d. wat wordt er allemaal mee gedaan.

En zou het evt. telefonisch kunnen?

Ik heb AP maar ze twijfelen of het geen RA is, maar 1 ding weet ik zeker, ik heb reuma.

• Hafsa

Beste Jopie,

Echt super van dat je deel wilt nemen, Je vragen zijn dan ook terecht. Er zal niet veel gebeuren met je gegevens. Over het interview zal ik een verslag moeten schrijven. In het verslag zal ik dan alleen naam en aandoening en behandeling vermelden. Deze wordt dan mogelijk op juistheid gecontroleerd door mijn docente. Het kan zijn dat ze dan contact opneemt met je, maar dit gebeurt zelden.

• Hafsa

Beste Jopie,

Ik vroeg me af of je nog deel wilt nemen met het interview. Mocht je deel willen nemen, dan kan het interview gewoon telefonisch plaats vinden. De cadeaubon zal ik je dan per post op sturen als bedankje :)

Groetjes Hafsa