emotioneel...

• aletta

Vandaag heeft Beatrix bekend gemaakt af te treden. Daarbij kwam het bericht dat Koninginnedag verdwijnt, en dat er vanaf volgend jaar op 27 april Koningsdag zal zijn

Stom genoeg werd ik er wat emotioneel van. Koninginnedag 1998 is de dag dat mijn ziekte begon. Het is de dag dat ik ‘s morgens feest vierde, en ’s avonds in coma lag door een streptokokkeninfectie. De oorzaak van de infectie lag in mijn extreem slechte weerstand doordat ik reuma bleek te hebben. Dit jaar dus mijn 15 jarig jubileum… Heb nooit meer Koninginnedag gevierd daarna, kreeg het gewoon niet voor elkaar om vrolijk te zijn die dag

En nu is die dag weg. Andere datum, andere naam

Heb gewoon even stiekum zitten huilen vanavond. Stom he…. misschien dat ik Koningsdag wel weer kan vieren…..

• Marieke (Beheerder)

Hoi Aletta,

Misschien moet je het proberen om te buigen naar iets positiefs. 15 jaar, mijlpaal, tijd om weer plezier te gaan beleven aan zoiets als ‘Koningsdag’. Anders maar toch. Op een andere manier na 15 jaar reuma maar toch…

Afsluiting van een periode van vijftien jaar reuma, welkom nieuw begin!

Groetjes Marieke (beheerder)

• aletta

Zo probeer ik het ook maar te zien Marieke, maar de shock overheerst nog even :)