Ik ken het probleem helaas..
Heb een kei zware jeugd gehad, met 17 uit huis, geestelijk flink beschadigd en vanaf mijn 19e 100% afgekeurd en al zo vroeg uit huis omdat het niet meer ging met een maand inkomen van 680,-.. Lang geleefd van de voedselbank en nooit kunnen sparen.
Toch altijd proberen te werken mjah dit hield ik nooit langer dan n jaar vol omdat ik gewoon helemaal vol zat..
Veel therapie gehad, me laten opnemen en vanaf dit moment al een schuld aan het opbouwen geweest voor de zorg die ik nodig had, heel veel van het GGZ wordt niet meer vergoed, door alle zorgen etc had ik kei veel stress in mijn lijf en ben op latere leeftijd medicatie moeten gaan slikken, ook nie vergoed.. Nog meer schuld. Ben inmiddels ook gestopt met de therapie, de zorg en de medicatie, k ga niet meer naar de tandarts etc etc.. Over 50-100 jaar zullen ze dit in de les krijgen.. Hoe NL naar de kl*te ging.
Nu ben ik 23, een inkomen van nog geen 1000,- per maand, een openstaande schuld van een paar 1000,- nu heb ik eindelijk gebroken met mijn verleden en nu heb ik een burn out omdat ik altijd maar ben door gegaan, moet verplicht rust nemen tot Jan. en kan alleen nog maar huilen en slapen en de rekeningen blijven maar komen.. Voor zorg en medicatie dat ik gewoon nodig heb.. Ik wil wel werken maar ik heb geen vrienden meer, doordat ik gekapt ben met het “slechte leven” ik rook niet meer, drink niet meer, ben 26 kilo afgevallen, flink aan mezelf gewerkt maar damn eens houdt het op.. ik heb ook geen e
familie (nooit gehad) beide ouders afgekeurd (die hebben 2000,- in de maand) en als je nu alweer hoort wat ze nóg meer willen gaan korte op lage inkomens.. Dan tjah..
Soms zou ik mezelf het liefst gewoon ophangen, niet omdat ik dood wil maar gewoon om van alles af te zijn.. ik heb zo geknokt om iets van mijn leven te maken maar het is echt uitzichtloos lijkt wel..
Jammer wat de mens met de wereld heeft gedaan..
Hoe ze zelf zijn ontwikkeld, macht willen en nooit tevreden zijn.. Dat men tevreden is met wat men heeft..
Ik bedoel, na zoveel stress hoor je leuke dingen te doen ofzo mjah ben nog nooit op vakantie geweest of een weekend weg.. Zou ik zo erg naar verlangen mjah..
Het enige wat mij troost is als ik er niet meer ben, dat ik op een mooie en vredige plek terecht zal komen.
Heel erg veel sterkte voor u!
Het voelt inderdaad echt als dubbel gestraft worden..
Mjah wat kunnen we er tegen doen?
Ik ben blij dat ik een dak boven mijn hoofd heb en kan eten ook al betaal ik meer af dan ik aan mezelf kan besteden maar het is nog altijd beter dan op straat leven..
Zo moet je maar denken dan om enigzins positief te blijven.. :/