Beste allemaal, gelukkig, gezond en pijnvrij 2013!

Heeft iemand tips en/of advies voor mij? Mijn naam is Clover Jean; zangeres-comedian-presentatrice en ik lijd ook aan reuma. In de loop van de jaren heb ik geleerd om mijn trots opzij te zetten en hulp te vragen bij anderen om mijn doel te bereiken.

Mijn voornemens 2013 is om een goede doel - Reumafonds te steunen. In 2001 was ik management assistant bij Hewlett Packard Nederland. Toen kreeg ik te horen dat ik Reumatoïde Artritis-Lupus had, de prognose was schokkend. Het werk wat ik deed met zoveel plezier kon ik niet meer uitoefenen; mijn wereld stortte in. Zoals jullie weten de chronische ziekte is te behandelen met medicijnen, maar niet echt te genezen. Dus na een break down, ontkenningsfase en sabbatical, heb ik besloten om van mijn hobby mijn werk te maken. Zingen, improvisatie en comedy zijn mijn passies en in 2008 heb ik Clover Jean Entertainment opgericht.

Ik ben al 10 jaar werkzaam als zangeres/comedian/presentatrice en wil nu mijn talenten inzetten voor de Reumafonds. Op dit moment ben ik bezig om een comedyshow te schrijven, om er meer aandacht aan te besteden voor RA de slopende ziekte. Bovendien wil ik een percentage van de opbrengst aan de Reumafonds schenken. Daarvoor wil ik in samenwerking met een producer, director plus theaterzalen en podiums. Liefst zoek ik een sponsor die mij kan helpen om mijn droom te realiseren. Heeft iemand tips en/of advies voor mij? Vragen, opmerkingen en suggesties zijn welkom. Voor meer informatie, neem gerust contact op met mij Clover Jean @ www.cloverjean.nl

Nogmaals een gezond, gelukkig en pijnvrij 2013!