In de loop van de jaren heb ik geleerd om hulp te vragen bij anderen om een doel te bereiken.

Mijn voornemens 2013 is om een goede doel - Reumafonds te steunen. In 2001 was ik management assistant bij Hewlett Packard Nederland. Toen kreeg ik te horen dat ik Reumatoïde Artritis-Lupus had, de prognose was schokkend. Het werk wat ik deed met zoveel plezier kon ik niet meer uitoefenen; mijn wereld stortte in. De chronische ziekte is te behandelen met medicijnen, maar niet echt te genezen. Dus na een break down, ontkenningsfase en sabbatical, heb ik besloten om van mijn hobby mijn werk te maken. Zingen, improvisatie en comedy zijn mijn passies en in 2008 heb ik Clover Jean Entertainment opgericht. Ik ben werkzaam als zangeres/comedian/presentatrice. Ik wil nu mijn talenten inzetten voor de Reumafonds en ik schrijf een comedyshow, om er meer aandacht aan te besteden voor deze slopende ziekte. Bovendien wil ik een percentage van de opbrengst aan de Reumafonds doneren. Daarom ben ik opzoek na een producer en/of director plus theaterzalen en podiums die mij kan hulpen om mijn voornemens te realiseren. Heeft iemand tips en/of advies voor mij? Vragen, opmerkingen en suggesties zijn welkom. Voor meer informatie, neem gerust contact op met mij: www.cloverjean.nl

Gelukkig, gezond en pijnvrij 2013