echt in je nadeel ben ik achter gekomen. De afgelopen weken stonden in het teken van het vertrek van mijn man naar een land waar het niet zo heel erg veilig is. Nu ben ik van nature niet echt een tobber maar echt vrolijk word ik hier niet direct van. Tel daarbij alle geregel wat steeds weer in het honderd liep en dan eindelijk maar toch gisteren vertrekken. Nou mooi niet dus Vlucht geannuleerd. Weer een hoop geregel want de 25 honden waren dus wel vertrokken en dat moest wel in goede banen geleid worden. Na een hoop extra gedoe eindelijk maar toch alles rond en als het mee zit vertrekken de heren vannacht om 5 voor 12. Gelukkig net wel bericht gehad dat het met de honden goed gaat en dat ze veilig op plaatst van bestemming zijn aan gekomen. Nu de heren nog. Al met al toch nog een klein voordeel want zo kon mijn man dus mooi nog even mee om de boodschappen binnen te halen want mijn lijf gaf het dus helemaal op vannacht. Zere handen en voeten en een rug die er de brui aan gaf. Hoofdpijn en een nek die niet meer draaien wil maar ach maandag mag de fysio zich daar weer mee bezig gaan houden en als het dan in de loop van de komende week niet opknapt dan maar even aan de bel trekken. 14 dagen zonder mijn hubbie maar als alles mee zit dus net voor de kerst weer thuis.en ik tegen die tijd weer een beetje opgeknapt.
gr. Marja