EXCUUS, voor al mijn vragen m.b.t. mijn werk en de regelingen daarom heen, maar ik kom er zelf niet goed uit. Wie weet kan iemand me hier toch verder helpen. Ik zit toch met wat vragen en hoor van UWV en een jurist verschillende verhalen.
Inmiddels ben ik 27 weken ziek (bij ons krijg je ná 26 weken 90% van je loon ipv 100), dit is conform CAO, dus mag allemaal. In die 26 weken heb ik 4,5 weken vakantiedagen opgenomen, en gewoon ingeleverd a 8 uur per dag. Ik kon niet op vakantie omdat ik té ziek was en moest 2 á 3 dagen per week naar revalidatie.
Ik voel mij nu dus een beetje gepakt, dit omdat ik dus én dagen heb ingeleverd, maar ze deze dagen wél hebben meegeteld in mijn ziek zijn, voor mijn gevoel “betaal” ik nu dus dubbel. Deze vraag heb ik bij P&O neergelegd, maar kreeg alles behalve een bevredigend antwoord. Vervolgens heb ik het UWV gebeld met dezelfde vraag, hun vonden het raar dat mijn vakantiedagen toch zijn ingehouden omdat ik al van te voren ziek was en naar revalidatie ging.
Daarna heb ik nog met een jurist gebeld en die vond het ook een hele vreemde zaak. Maar NIEMAND schijnt mij te kunnen vertellen wat nou wel/niet mag.
En of het idd zo is dat mijn werkgever in zijn recht staat en ik dus gewoon pech heb.
Mijn vraag…….tellen die 4,5 weken gewoon mee in de 26 weken ziek zijn, en ik dus dubbel op pech heb??? Wie helpt mij verder???
En de volgende vraag, ik word nu 10% in mijn loon gekort, kan ik dit ook door het UWV aangevuld krijgen??