In beweging met Marieke

• miranda1963

Hey Marieke, je staat in In Beweging. Leuk verhaal en mooie foto! Helemaal top!

Heel fijn te lezen dat je werkgevers zo goed voor je zijn. Dat is tegenwoordig niet vanzelfsprekend, terwijl dat eigenlijk wel zo zou moeten zijn. Ik las dat je AP hebt vanaf 2009. Dus nog niet zo heel lang, maar toch al wel heel veel meegemaakt, zoals je hier ons deelgenoot hebt gemaakt van je leven. Petje af voor je doorzettingsvermogen!

P.s. had jij niet dat Franse bulletje wat je meeneemt naar je werk?

Even off-topic:

Mijn reumatoloog van “vroeger” heeft columns geschreven in de RondReuma. Dit is nu in boekvorm te koop. Heb ik meteen besteld. Vind het zo leuk om te lezen wat hij allemaal in zijn praktijk heeft meegemaakt. Misschien herken ik mezelf nog wel ergens in. Ik heb zo'n 10 jaar bij Reesema gelopen toen hij me doorstuurde naar Nijmegen. Een fijne arts met hart voor zijn patienten!

• Marieke (Beheerder)

Hoi Miranda,

Hopelijk vond je de column die ernaast stond (over euthanasie) ook leuk om te lezen. In elke volgende editie van de In Beweging kunnen jullie een column van me verwachten. Aangezien ik ook columns voor Support schrijf wordt het misschien ooit ook nog wel een boek.

Dat ik pas sinds 2009 reuma heb is een foutje, dat moet 2003 zijn maar goed, een mug die daar over valt haha. De werkgever is nog net zo fantastisch.

Wanneer je het filmpje op YouTube bekijkt van de support Award, dan kun je m'n Franse Bulletje zien, hij maakt inmiddels laatjes en deuren open en apporteerd als de beste ;-) .

Groetjes Marieke (beheerder)

• christine

Hey Marieke,

Leuk dat artikel in de “In beweging” en je column. Onderwerp vond ik indrukwekkend hoor! Kijk uit naar de volgende.

Groeten en mooi zo'n werkgever, er bestaan (weet jij ook wel) ook andere..jaja!

• SabineB

Hoi Marieke,

Zou je je colums ook op het prikbord willen plaatsen? IK krijg namelijk de in Beweging niet, maar ben wel heel nieuwsgierig naar je colums!!

Groetjes, SabineB

• tecko

idem dito. Zou ze graag willen lezen

gr. Marja

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Eigenlijk moet ik nou zeggen dat jullie de in beweging moeten gaan lezen want des te meer columns zal ik kunnen gaan schrijven… Maar ik zal van de week even kijken wat ik kan doen.

Voor wie ze nog niet gelezen heeft, elders op deze pagina vond je column 1 en 2 al van me…

Groetjes Marieke (beheerder)