slijmbeursontsteking

• miranda1963

Het is weer zover, weer een slijmbeursontsteking aan mijn heup. De tweede keer in een jaar tijd. De eerste keer heb ik er te lang mee doorgelopen. Wel nog een spuit gehad na 9 maanden doorlopen. Gelukkig hielp die goed. Nu begon in zo'n twee weken geleden weer met dezelfde klachten. De fysio heeft even een echo gemaakt en ja hoor, het is weer raak. Balen gewoon……….

Ik moet 1 Oktober weer naar de reumatoloog en dan zal het wel weer een injectie worden. Moet het nog maar even drie weken uitzingen. Ik ga toch liever naar de reumatoloog dan naar de huisarts en de afspraak stond al, dus nog maar even weer rustig aan doen.

• hvh

Oh zo das best heftig zeg twee keer in een jaar!

Heel veel sterkte!

groetjes

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

En bellen of je eerder kunt komen? Ik belde vrijdag voor m'n linker schouder en kon vrijdag nog komen voor een injectie, belde maandag voor mijn rechter schouder en kon vandaag komen voor een injectie…

Groetjes Marieke (beheerder)

• miranda1963

De pijnklachten zijn nu nog houdbaar, dus ik kan nog wel wachten tot 1 Oktober. Het is gewoon balen dat het zo snel weer terug is gekomen. Ben net ziek geweest met koorts en algehele malaise, nu weer hoesten en strontverkouden en dan nog die slijmbeursontsteking. Het gaat lekker de laatste tijd…………

• Jopie1982

Balen dat je er nu weer last van hebt.

Maar wat al gezegd werd, ik zou bellen of je eerder langs kunt komen, waarom onnodig extra lang pijn hebben?

Nu is het nog te houden, dan kun je beter voorkomen dat het erger gaat worden.

Wanneer ik bel met iets kan ik echt altijd gelijk langskomen en denk dat, dat bij elke reumatoloog wel zo is, want deze ziekte is niet te plannen.