Hoi,
Hartstikke allergisch voor diclofenac dus dat lijkt me geen goed idee haha alle nsaids overigens. Koelen doe ik alleen als het heel erg is want ik vind het vreselijk. Ik verwarm liever de spieren er omheen in mijn nek die het zwaar hebben. De schouders beginnen gelukkig nu weer wat op te klaren onder de druk van de prednison maar of het nog niet op kon heb ik nu weet een status migrainosus (migraine infarct). 5x60 mg prednison en daarna afbouwen, een voordeel ook goed voor mijn knieën en schouders want deze is gewoon in tabletvorm en komt dus ook in mijn bloedbaan terecht en dus overal.
De neuroloog wil me nu dus wel terug zien teveel van deze aanvallen (dit jaar nu drie of vier) is schadelijk voor je koppie en ik zit aan de maximale dosering medicijnen om ze tegen te gaan en ze komen nog steeds oftewel hij moet wat anders verzinnen.
Nog een grote lappenmand hier dus. Gelukkig komen fysio, familie en vrienden nog aan huis heb ik nog goed contact met het werk en dat motiveert wel om te herstellen maar de neiging om met een deken over m'n hoofd in bed te blijven liggen is wel groot. Ik weet helaas dat ik daar alleen mezelf mee heb, dus kom ik er in ieder geval uit om m'n oefeningetjes braaf te doen zodat die knieën weer wat sterker worden en probeer wanneer ik me heel goed voel vanaf huis wat te monitoren voor het werk.
Groetjes Marieke (beheerder)