even afwezig geweest

• hvh

Hoi iedereen,

Ik ben even een tijdje afwezig geweest, mijn vader heeft heel slecht gelegen (is twee weken geleden opgenomen met ernstige uitdrogingsverschijnselen, een vergevorderde parkinson, een hartinfarct en een longontsteking) Ik ben een tijdje niet bij mijn computer in de buurt geweest. Het gaat gelukkig wel stukken beter met hem. Als klap op de vuurpijl heb ik naast mijn AP ook te horen gekregen dat ik ook het syndroom van tietze heb. Ik lig als een dood vogeltje op de bank. Ik hoop snel weer regelmatig van de partij te zijn!

Groetjes

• aletta

Sterkte met dat alles… het is allemaal niet niets wat je nu ff voor je kiezen krijgt.

• AnnemiekV

Heel veel sterkte, hoe gaat het nu met je vader?

• hvh

Hoi Annemiek,

Met mijn vader gaat het gelukkig beter, zijn spraak is beter (hij kon niet meer praten), zijn motoriek wordt langzamerhand beter. Na twee weken op de hart afdeling is ie vandaag naar een andere afdeling gebracht en morgen gaat ie naar een revalidatiecentrum.

Groetjes

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

K… Ook de tietze, mijn schoonmoeder had het, kan heel pijnlijk en benauwend zijn! Sterkte met alles!

Marieke (beheerder)

• Kees

Hoi Sabne,

Wat ellende allemaal. Gelukkig krabbelen jullie weer wat op en begin jezelf ook weer wat “te vliegen” van de bank

Beterschap,

Kees

• Jopie1982

Poeh heftig zeg, krijg je even twee klappen in 1.

Neem lekker de tijd voor jezelf om tot rust te komen en vooral om er mee te leren omgaan.

Zal absoluut niet mee vallen.

Maar helaas kan je er niets aan veranderen, veel sterkte toegewenst.

• sandrab

Ik heb net als jij AP en heb gisteren bij de huisarts de diagnose Tietze erbij gekregen.

Volgens de huisarts staat dit los van de AP?

Wat heb jij gedaan tegen de pijn.? De huisarts zei dat alleen pijnstilling helpt, maar het is bijna ondraaglijk nu.

Ik slik 2 maal per dag diclofenac en dan 6 maal paracetamol , maar vooral in de avond is het heel erg.

gr. sandra

• hvh

Hoi Sandrab,

Allereerst echt knudde dat je tietze er bij hebt! Ik heb naast de gebruikelijk medicatie (mts, plaquenil etc) ook naproxenzetpillen (ontstekingsremmende pijnstillers) daar gebruikte ik 500 mg per dag van en ik mocht het van de arts verhogen met 250 mg erbij. Verder vertelde zij mij dat er idd niet veel aan te doen. Bij mij is het echt heel verschillend wanneer de pijn op komt zetten maar is soms zo heftig dat ik haast van me stokkie ga. Als je er echt te veel last van blijft houden zou ik gewoon terug naar de ha gaan want ik weet dat je injecties kunt krijgen die vrij goed blijken te helpen!

Heel veel sterkte!

Sabine

• sandrab

goedemorgen,

bedankt voor je antwoord. Ja de Tietze is weer iets wat ook weer een plekje moet krijgen. Ik heb nu ( lees 5.30 'smorgens) heel erg veel pijn.

De diclofenac haalt de toppen van de pijn eraf, maar dan blijft er nog heeeel veel over.

Ik kijk het even paar dagen aan en dan toch weer naar huisarts.

Want naast de Tietze heb ik nu ook heel veel last van de AP , dus dubbel puistjes haha

gr. sandra