als je door een hond word gebeten. Heb nu dus ook even een vraagje. Ik mag hopen dat niemand van jullie al eens is gebeten maar mocht dat wel het geval zijn dan is het voor mij handig om te weten hoe ik dit aanpak aangezien ze nogal lakoniek reageerden bij de huisartsenpost. Op zich valt de beet mee maar het is wel een open wond en qua behandeling weten we er inmiddels genoeg over aangezien mijn man op een kennel werkt en pakwerker is geweest dus ook best vaak een knauw heeft gehad. Waar ik nu even tegen aan loop is het feit dat ze weigeren bij de huisartsenpost om mij antibiotica te geven terwijl ik weet dat de kans op een infectie met een hondenbeet vrij groot is. Daarbij moet ik morgen weer Humira spuiten en ik heb geen idee wat voor invloed dit kan hebben. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik spuit maar er werd totaal niet op gereageert. Iemand enig idee hoe dit aan te pakken?Morgen eigen huisarts bellen of gelijk maar de reumatoloog bellen? Of gewoon afwachten wat er gebeurt en morgen toch een spuit zetten.
gr. Marja