De beheerder van dit forum is met vakantie en daarna het ziekenhuis weer in.

• Marieke (Beheerder)

Hoi allemaal,

Vanaf volgende week ben ik met vakantie en meteen aansluitend word ik geopereerd aan mijn knie (die is wat vroeger dan in eerste instantie gepland). Ik ben dus voorlopig wat minder aanwezig hoewel ik hoop af en toe beschikbaarheid van internet te hebben.

Groetjes Marieke (beheerder)

• AnnemiekV

Dan een hele fijne vakantie gewenst, en een heel voorspoedig herstel na je operatie!

• aletta

Fijne vakantie. En dan ben je er maar gelijk vanaf ook he mbt tot die knieoperatie. Veel sterkte daarmee!

• Ingrid37

Hele fijne vakantie en een voorspoedige operatie gewenst! GR. Ingrid

• Jopie1982

Ten eerste een hele fijne en gezellige vakantie toegewenst.

Hopelijk kun je er toch een beetje van genieten.

En daarna heel veel sterkte en succes met de operatie. Volgens mij heb ik het even

gemist, maar wat gaan ze met je knie doen?

Is het een moeilijke operatie waar weer allemaal moeilijke en lastige dingen aan te pas komen?

Hoop echt dat het mee zal vallen.

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Dat weten ze zelf nog niet omdat ze door de pace maker geen Mri kunnen maken en niet precies weten hoeveel er kapot is. Zover we nu denken, een stuk bot weghalen. Meniscus verwijderen buitenzijde, meniscus repareren binnenzijde. Kraakbeen stukjes verwijderen en bijwerken. En kijken hoe het met knieschijf en banden staat.

Groetjes Marieke

• Sacha

Marieke een hele fijne vakantie, geniet ervan,en daarna….

sterkte en suc6 met de operatie, oef is wel heftig zeg.

Groet van Sacha

• Jopie1982

Mmmmmm klinkt wel weer als een operatie waar je een lange hersteltijd voor nodig hebt.

Normaal is een meniscus operatie nog wel te doen en sta je zo weer op de been.

Maar als er zoveel aan moet gebeuren….nou hoop in elk geval dat er tijdens de operatie niet toch nog heel vervelende dingen boven tafel komen.

We denken aan je!!

• Willema

Hoi Marieke,

Geniet van je vakantie en heel veel sterkte na je vakantie.

Er wordt heel wat aan je knie gedaan zeg.

Groetjes Wilma

• hvh

Jeetje zeg wat heftig! Geniet maar eerst lekker van je vakantie! Heel veel sterkte!

Groet