een echte dip dag

• tecko

Ik weet dat de meeste mensen het heerlijk vinden dat het zulk mooi weer is maar jullie moeten het me maar niet kwalijk nemen ik snak naar “koud” weer. Deze warmte met die luchtvochtigheid begint me echt te nekken. De pijn viert hoogtij en ik word er echt even helemaal ………chagerijnig van. Slik me een slag in de rondte aan paracetamol maar het helpt niet echt en nu begint tot overmaat van ramp mijn linker elleboog ook weer giga op te spelen.

Kreeg vandaag ook nog eens bericht dat de afspraak bij de reumatoloog niet door gaat dat word ook een week later en ik vind mezelf vandaag gewoon even heel erg zielig.

Voor degene die helemaal op kikkeren met dit warme weer zou ik zeggen geniet er met volle teugen van. Ik weet dat mijn tijd wel weer gaat komen maar nu even niet. Ik heb even een dip dag

Zal zo eerst weer even mijn 1 na laatste paracetamol voor vandaag achter over slaan.

gr. Marja

• Marieke (Beheerder)

Hoi Marja,

Heel herkenbaar haha, ik kan ook niet tegen deze luchtvochtigheid. Ben door mijn knie gezakt. Mijn si gewicht speelt op, ik lig voor pampus, heb koorts en en en en … Niet iedereen wordt er dus blij van! Ik hou me maar kalm en heb mijn knie omhoog gelegd. Heb er ook al helemaal genoeg van maar tja je doet er niet zo heel veel aan dus probeer het maar uit te zitten met veel thee en chocolade.

Leef met je mee!

Groetjes Marieke (beheerder)

• aletta

Hier nog een….en dan heb ik er ook nog eens hooikoorts bij

Dus EN mijn gewrichten protesteren, en mijn neus en andere snot producerende klieren maken overuren,.Ik ben erg chagereinig aan het worden zo langzamerhand….