Hoi
Ik heb 2 weken geleden een zenuwblokkade gekregen in mijn onderrug. Alles is opzich goed gegaan. De eerste twee dagen erg moe geweest en niet heel lekker. Daarna voelde ik me weer helemaal oke, wel even goed rustig aan blijven doen. Alleen sinds donderdag niet lekker overdag voel ik me heel zwak en hoe later op de dag hoe zieker ik word en hoe hoger de temp. word. Echter de temp. is niet heel goed te meten gezien ik 300mg tramadol en ongeveer 3000mg paracetamol per dag gebruik tegen de erge pijn die ik heb mja die pijn vind ik niet gek dat vind ik erbij horen.Want lijkt me vrij normaal na zo'n behandeling, toch?? De tramadol gebruik ik al jaren ook voor de reuma pijn. echter mijn lichaam laat aan alles zien dat ik me niet goed zit momenteel. In eerste instantie dacht ik dat het wel over zou gaan dat ik me ziek voelde, dus gewoon door blijven lopen, op tijd rust pakken ed. Maar gezien ik dit in 2009 ook meegemaakt heb na een operatie aan mijn rug op dezelfde plek waar nu de zenuwblokkade gezet is en toen bleek ik een bacteriel infectie te hebben. En nu heeft de wijkzorg die dagelijks bij mij komt vanochtend gezegt dat ik naar de pijnpoli moest bellen om voor te leggen wat er speeld omdat we het eingelijk allemaal heel raar vinden dat ik 1,5 week na de behandeling ziek ben geworden en het erger word ook omdat het op dezelfde manier gaat als 2009 en ook omdat de plek van behandelen heel erg gevoelig blijft want daar kan ik heel slecht dingen op verdragen. Te straks de behandelaar telefonisch gesproken en die zegt dat het ziek zijn allemaal met de behandeling te maken heeft en dat het binnen een paar dagen wel over zal zijn. Maar ik vind het raar dat het pas na 1,5 week ontstaan is.
Is het raar dat ik 1,5 week na behandeling pas ziek word ervan? of kan dat?
Heeft iemand hier ervaring mee?
kan iemand mij tip geven wat ik het beste kan doen?
Alvast bedankt,
Groetjes Chantal