Hoi hoi,
Ben afgelopen maandag voor eerste keer naar reumatoloog geweest. Ben 30 jaar.
Al heel lang erg veel klachten van mn rug. Si-gewricht en bovenin. Heb een scoliose dus altijd alle klachten daar op gegooid.
Laatste jaar last van stijve handen, tintelen, kramp. Soms pijnlijke gewrichtjes of ze gekneusd zijn.
Regelmatig last van mn grote tenen. Zijn allebei gebroken geweest dus gedacht dat zal daar wel van zijn.
Raar natuurlijk na 15 jaar. Kom smorgens als 80 jarige het bed uit. Zo stijf.
Vaak een griep/koorts gevoel door heel mn lijf. Altijd moe. Nooit fit en altijd pijn in mn lijf.
De reumatoloog heeft veel vragen gesteld. Lichamelijk onderzoek gehad, Bloed laten prikken en veel foto's laten maken.
Moet de 18e terug.
Heb ook piroxicam voor geschreven gekregen om te kijken wat dat doet.
Heeft iemand hier ervaringen mee?????????????
Heb dag 1 om 14.00 uur 1 tabl 20 mg genomen. Naar een paar uur het idee dat het iets beter ging. Vooral met si-gewricht.
S'morgens dacht ik ook nou…… het lijkt wel iets beter. Om 11.00uur weer 1 genomen. Om een uur of 1 kreeg ik me weer een last.
Vooral van si- gewricht en helemaal niet lekker in mn lijf. Of ik griep kreeg. Denk misschien is eerste uitgewerkt en werkt 2de nog niet zo. ????
Gisteravond leek het weer iets beter te gaan.
Vanmorgen hetzelfde. Om 7.00uur dacht ik weer dat het nog wat beter ging en om 9.00 uur kwam het weer opzetten.
Dus heb het idee dat die tabl maar zo'n 10 uur werken en het een paar uur duurt voor de nieuwe gaat werken.
Herkend iemand dit? Weet dat ik het een poosje moet gebruiken voor je echt wat kan zeggen maar ben zo benieuwd naar andere ervaringen.
En is het niet raar dat ze ontstekingremmers voor schrijft zonder nog een diagnose???
Liefs Hanna