beetje gefrustreerd uit het ziekenhuis weggegaan

• Kees

Een goede band met je reumatoloog is goud waard zo blijkt maar weer eens. Daar rijdt je graag een eindje voor om. Maar ja. Heerenveen - Rotterdam is toch geen kattepies. Wel even 192 heen en ook 192 weer terug.

Zelf ben ik client/partient bij een reumataloog in Alkmaar. Zelf woon ik in Enkhuizen. In Hoorn is ook een reumatoloog verbonden aan het Westfriesgasthuis.

Waarom ga je daar niet heen vraagt men mij dikwijls. Ik ga nog steeds naar Alkmaar omdat ik daar bijna 50 jaar naar tevredenheid ben behandeld voor mijn RA.

Ik ben zelf net met pensioen gegaan en hoop niet dat mijn reumatoog spoedig volgt.

• hvh

Ben gelukkig woensdag terug geweest bij mijn eigen arts! ze zag aan me dat ik gestrest was hihi dus ik heb even in het kort uitgelegd wat er gebeurd was. Bij het onderzoek bleken er toch wat gewrichtjes wat vol te zijn. Ook de plekken op mijn huid (die huidspijn waar ik onderwerp over had geopend) vermoed zij dat het van een vit. D gebrek komt en heb een hoge dosis vit d voorgeschreven gekregen. De medicatie veranderd verder niet. Ook blijk ik het syndroom van Raynaud (secundair) te hebben.

Groetjes