ik een super avond/nacht heb gehad. Gistermiddag om half 5 in de auto gestapt om een vriendin op te halen en om 5 uur richting Amsterdam vertrokken. Daar aangekomen de auto in een parkeergarage gedumpt en te voet de stad in getrokken. Rond een uur of 6 een terrasje gepakt en daar een heerlijke snitzel gegeten en tegen 7 uur weer de benenwagen gepakt en richting de Arena gelopen. Alles op ons elfendertigs en om een uurtje of half 8 voor de ingang van nummer C wachten tot we naar binnen konden. Gelukkig waren er roltrappen want anders was ik dus never nooit niet boven gekomen. In de bovenste ring bij vak 404 onze stoelen op gezocht en toen was het inmiddels 10 over 8. Het wachten begon en de fobie voor grote mensenmassa's stak even heel erg de kop op. We hadden mazzel met de stoelen want we zaten aan de rand van het vak bij de trap. Om half 9 ging het los en yes Marja zat bij de Toppers. Heb in mijn 53 jaar nog nooit een concert mee gemaakt en het was met recht een feestje te noemen. Ik heb gehost en gejodeld tot ik letterlijk op de stoel ben neer geploft en niet meer bij machtte was om overeind te komen. Ongeveer 10 minuten voor het einde hebben we besloten om alvast naar buiten te gaan om rustig terug te kunnen lopen naar de parkeergarage. Hahahah met ons nog een stuk of …..weet ik veel……. Om goed kwrt over 12 zaten we in de auto waar ik nog bijna een dikke SUV plette met mijn C1tje
(stomme belg hij kwam nog van links ook) Hij moest lekker drie keer steken omdat ie de draai niet kon krijgen bij de uitgang van de parkeergarage. ( Wat is z'on klein bakkie dan gemakkelijk. Ik deed het in 1 keer lekker puh) Maar goed om mijn verhaal af te maken omgoed kwart over 1 terug bij mijn vriendin in Lelystad en toen ging bij mij even het lampje uit. Ben nog even mee naar binnen gegaan voor een stevige bak koffie en na een uurtje richting huis. Al met al was ik om kwart voor 3 in huis. Teckeltje nog even een klein plasje laten doen en toen brak de koffie me op want ik was klaar wakker en zo stijf als een plank. Alles deed zeer dus maar even een flinke dosis paracetamol achterover gegooid en om 4 uur mijn bed in gerold waar mijn “hubbie” knoeter hard lag te snurken. Was blijkbaar dus toch helemaal afgedraaid want ben als een blok in slaap gevallen om om half 9 al weer klaar wakker en kreunend uit mijn bed te rollen totaal door de slaap heen. Inmiddels vallen mijn ogen weer bijna dicht dus dat word echt even een uurtje bankhangen ( lees slapen). Mijn lijf protesteerd aan alle kanten maar verdikkeme wat heb ik een super avond gehad. Of ik het er nog een keer voor over heb? Ik denk het niet maar deze was het waard en ach ik heb nog 2 flinke potten paracetamol dus wat loop ik nou te mekkeren.
gr. Marja