Bavaria 0.0%, voor overdag en natuurlijk 0.0k als je medicijnen gebruikt!

• Marieke (Beheerder)

Nieuwe campagne: Bavaria 0.0% Bier 0.0k voor Overdag èn 0.0k als je medicijnen gebruikt!

Bavaria 0.0% is net zo lekker als gewoon bier, maar bevat toch geen alcohol. Mede dankzij het perfecte brouwproces en alleen de beste ingrediënten, zoals zuiver mineraalwater, hop, tarwe en gerstemout, wordt de beste biersmaak gegarandeerd. Dat maakt  Bavaria 0.0% niet alleen lekker bierig, maar ook een perfecte dorstlesser waarmee je op elk moment van de dag kan genieten. Dus dat is bier, 0,0k voor overdag!

Ik zoek een bierliefhebber die deze unieke alcoholvrije bieren van Bavaria wil testen. Bovendien kan jij als één van de eersten kennis maken met de nieuwe Bavaria 0.0% Lemon! Wil jij deze puur natuurlijke dorstlesser ook proeven?

Laat dan je reactie achter en misschien test jij straks de Bavaria Lemon, Rose of Wit?

Groetjes Marieke (beheerder)

• aletta

Tester aangeboden :)

• AnnemiekV

Ik ben helemaal geen bierdrinker,tot ik een keer rosébier had geproefd,dat was me toch lekker.Dus die lemon lijkt me ook wel wat,en dan alcoholvrij is helemaal fijn,want ik sta na 1 glas anders al op z'n kop,haha!

• Pepe

Wij verkopen die heel veel en smaakt volgens de collega's erg goed…!

• Alja

Ik zou zo zeggen laat maar komen die 0.0% Bavaria biertjes!

Ik ben een echte bierdrinker geweest tot dat ik RA kreeg en geen alcohol meer mocht nuttigen.

Dus wie weet hebben ze er weer een vaste klant erbij :D

• Jopie1982

Zelf ben ik o.a. inkoper van bier & wijn, maar helaas door mijn reuma, nou ja…..vooral door de medicijnen die ik gebruik,

mag ik dit dus niet meer doen. Moet alles vanaf de etiketten doen en het verhaal van de producenten. En verder andere collega's laten keuren.

Heeeeeel boos en verdrietig ben ik hier om geweest, kop op jongens het is toch mijn baan.

Zo iets als dit 0,0 bier vind ik geweldig, eindelijk wordt er ook eens aan andere dingen gedacht, bijvoorbeeld het gebruik van medicijnen.

Echt helemaal top.

Kan niet wachten om dit eens te proberen, gewoon alleen al even de smaak van bier en weer even terug te denken aan vroeger toen alles nog goed was.

• Rosa

Hallo mijn ervaringen met 0,0 zijn ok.Op de eerste plaats komt de lemon,op plek 2 de witte variant en op 3 de rose.

• Rosa

Hallo mijn ervaringen met 0,0 zijn ok.Op de eerste plaats komt de lemon,op plek 2 de witte variant en op 3 de rose.

• Pepe

Ik heb niet gedronken en zie nu al dubbel… ;)

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Jopie, jou reactie verdient een proefpakket BAVARIA 0%0!

Stuur me even jou adresgegevens per e-mail en ik zorg dat het bij je terecht komt.

Groetjes Marieke (beheerder)