Elle van Rijn 1 dag ambassadeur

• Paul (moderator)

Elle van Rijn 1 dag ambassadeur Reumafonds

Actrice en romanschrijver Elle van Rijn zet zich eenmalig in voor het Reumafonds.

In het programma ‘Ambassadeur voor 1 Dag’ (13 mei, 16.30 uur, RTL4) krijgt Elle van

presentator Sander Janson de uitdaging om een grote publiciteitsstunt in hartje

Amsterdam te organiseren. Hiermee zal Elle aandacht vragen voor het werk van het

Reumafonds en het publiek oproepen donateur te worden.

http://www.reumafonds.nl/actueel/nieuwsoverzicht/elle-van-rijn-1-dag-ambassadeur-reumafonds

• Hennie

Beste Elle van Rijn,

Goed gedaan heb met tranen zitten kijken,

je hebt het voor ons goed verwoord.

Bedankt

• chantal

Sluit me helemaal aan bij hennie. Ook bij mij liepen de tranen over de wangen zo duidelijk en herkenbaar hoe je het hebt gebracht.

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Voor wie het nog wil zien…

Klik hier

Groetjes Marieke (beheerder)

• hvh

Mooi aflevering. Voelde een begrip, weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Ik heb de link op mijn Faceboek pagina gezet met het verzoek aan mijn vrienden die misschien andere mensen die reuma kennen dit te sturen. Een fijn gevoel van begrip is nooit weg!

Groet

• AnnemiekV

Mooie actie,vond het ontroerend om te zien.

• Jopie1982

Had dit compleet gemist, mooi filmpje, heb hem rustig bekeken en poeh t klopt wel.

Ga hem zeker aan andere mensen laten zien.

Schept denk ik veel duidelijkheid want nog altijd merk ik dat mensen me niet begrijpen….of niet kunnen begrijpen.