waterpokken

• miranda1963

Even een vraagje: mijn kleindochter heeft waarschijnlijk de waterpokken. Nu zou ik morgen oppassen, maar ik spuit ook Enbrel. Is het verstandig om erheen te gaan of kan ik beter even overslaan. Je wil als volwassene echt geen waterpokken krijgen, want daar kun je behoorlijk ziek van worden. Ik heb zelf wel ooit de waterpokken gehad. Wat is wijsheid?

• Conn

Als ik het goed heb kan je maar 1 keer de waterpokken krijgen.

Maar heb je wel kans dat je gordelroos oploopt.

Dit is een zusje van de waterpokken!!

Succes met alles, Groetjes Conn

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

In de bijsluiter staat dat als je bent blootgesteld aan waterpokken dat je je arts moet waarschuwen. Lijkt me dus reden om niet te gaan.

Groetjes Marieke (beheerder)

• miranda1963

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb de bijsluiter bestudeerd en kom ook tot de conclusie dat ik niet moet gaan oppassen.

Vanavond heb ik al even gebeld met mijn schoondochter om te zeggen dat ik niet zeker weet of het verstandig is om op te passen, dus dat ze eventueel even uitkijkt naar een andere oplossing. Bedankt voor het meedenken!

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Ik heb zelf al ooit roodvonk gehad en ook als volwassene krijg je geen kinkhoest…

Met alle weerstandsonderdrukkende medicatie heb ik het beide weer of alsnog gekregen. Krijg je het wel ben je dus ver of verder van huis. In mijn ogen dus ik denk dat je de enige juiste beslissing neemt, je kunt hier geen risico mee nemen.

Groetjes Marieke (beheerder)