Hoi allemaal,
Ik schrijf sinds kort ook column's voor Support en wanneer je onderstaande link volgt dan zie je de eerste, ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Mijn fysiotherapeut als mental coach
Groetjes Marieke (beheerder)
Hoi allemaal,
Ik schrijf sinds kort ook column's voor Support en wanneer je onderstaande link volgt dan zie je de eerste, ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Mijn fysiotherapeut als mental coach
Groetjes Marieke (beheerder)
Knap geschreven, heel herkenbaar.
Heb momenteel tijdelijk een vervangster omdat mijn eigen fysio in het buitenland stage aan het lopen is voor haar afstudeerproject van kinderfysiotherapie. met mijn eigen fysio heb ik een super goeie band en die weet ook wat wel en neit mogelijk is en kan ik ook over mijn frustratie's enz praten en ik weet zoals jij ook schrijft dingen van mijn fysio en daarnaast ziet ze ook al spreek ik het niet uit of niet volledig wat er aan de hand is, heb bij haar niet zoveel woorden meer nodig om wat uit te leggen. Echter de fysio die nu vervangt die weet niet zo goed hoe ze met mij om moet gaan en is ook erg bang om dingen bij mij te doen en dat is dan ook erg frustrerend, ben erg blij als mijn fysio in september weer terug is.
Maar echt groot compliment hoe je het geschreven hebt. Ga je nog meer schrijven??
Hoi,
ik ga nog niet zeggen hoeveel ik er schrijf ;-) . Maar ik schrijf er meer dat is zeker. De volgende twee staan klaar voor publicatie dus die hebben jullie zeker tegoed van me ;-) en er zullen er vast nog wel meer volgen. Ik ben ook al door een ander medium gevraagd voor een productreview en natuurlijk hou ik jullie op de hoogte ook hier van. Bedankt voor deze eerste zeer positieve reacties. Daar zal ook mijn fysiotherapeut blij mee zijn :-) .
Groetjes Marieke
Mocht er nog iemand naar support gaan, ik sta morgen bij de stand van Meditas, NuDrive
Hoi Marieke, onwijs goed geschreven.
En ik herken er veel in.
Mijn fysiotherapeut is mijn beste psycholoog ooit.
Zij nam de ruimte en tijd voor me en gaf me de vrijheid die ik nodig had.
Gweldig dat er af en toe van die mensen tussen zitten.
Ik kom bij haar sinds 2006 en ben als de dood voor het moment wanneer zij gaat stoppen.
Top geschreven, ben benieuwd naar je volgende verhaal.
Mijn antroposofische fysiotherapeut was ook jarenlang mijn coach.
Helaas emigreerde hij een paar jaar geleden naar Zweden.
Sindsdien is de fysio nooit meer hetzelfde geweest, kennis zit duidelijk niet alleen in de handen,
sterker nog, de handen kwamen steeds meer op de achtergrond en was meer een aanleiding, een routine, soms bijna overbodig geworden.
Toen ik geen fysiotherapie meer kreeg, was ik erg bang voor de gevolgen.
Ik mis de massage alleen als ik veel pijn heb, ik lig nu wel vaker in bad.
De gesprekken waren onbetaalbaar en -naar later bleek- onvervangbaar.
Ik heb er veel van geleerd, maar mis het contact nog enorm.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?