omdat ik vandaag dingen heb gedaan die ik denk ik morgen gruwelijk moet bezuren. Wat heb ik nou gedaan dan? Ach gewoon een slaapkamer behangen bij onze dochter en schoonzoon. Ze hebben een huisje gekocht en die slaapkamer moest klaar. Samen met onze schoonzoon behangen en ik heb me een pijn maar wat hebben we een lol gehad. Mijn nek doet zeer maar dat komt omdat ik iest te ver uit het raam heb gehangen van het lachen. Mijn armen doen zeer maar dat komt omdat ik de banen behang hoog moest houden en onze schoonzoon de slappe lach kreeg. Mijn knieen doen zeer maar dat komt omdat ik dubbel lag op de grond omdat ik anders de onderkant van het behang niet af kon snijden zonder bril op. Ik moet er dan met de neus boven op en dat was weer z'on rare houding dat we weer in een deuk lagen van het lachen. Al met al een vruchtbare dag met een hoop lol en een heel erg pijnlijk lijf die ik morgen weer lat behandelen door de fysio, waar ik hoogstwaarschijnlijk op mijn duvel ga krijgen maar dan vertel ik hem lekker dat ik een super dag heb gehad en de pijn op de koop toe neem. OZO.
gr. Marja