zo verdrietig

• tecko

Dit is z'on dag waarop je denkt, laat ik de pijn van de reuma maar hebben. Dat is minder pijnlijk dan het verdriet te zien van alle ouders in Belgie en Nederland die vandaag afscheid moeten nemen.

Stil word je hier van, heel stil.

gr. Marja

• AnnemiekV

Absoluut!!Ik heb niet gekeken naar de herdenking,want dat trek ik echt niet.Hartverscheurend dit…

• Joke (moderator)

Ben het helemaal eens met jullie , heb het ook nog niet gezien.

Maar denk erover om het terug te kijken op de pc.

Weet het nog niet zeker…………maar het zeker heeeeeeeeel triest…

….die ouders….broertjes ….zusjes….

liefs Joke (moderator)

• hvh

Tis heel erg het ongeluk, het afscheid, dan lijken je eigen problemen ineens heel klein

Groetjes

• miranda1963

Vijf minuten heb ik het volgehouden om te kijken en toen heb ik het afgezet. Ik ben net 14 dagen geleden heel plotseling mijn moeder verloren en dan is het wel heel erg beladen. Ik zat hier gewoon op de bank mijn tranen in te slikken, bah…….. wat is het leven soms oneerlijk!

En dan nog te bedenken dat het hier om heel veel kinderen ging met een heel leven voor zich. Dan moeten wij het dagje reuma maar even op de achtergrond parkeren………….

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

ik ben gevraagd om columns te gaan schrijven over wat ik meemaak als chronisch zieke/gehandicapte. Ik heb besloten dat de invalshoek gaat worden, de absurde dingen die ik meemaak en de grappige situaties die ik meemaak. En lees maar terug haha die zijn er genoeg, ik ben niet iemand die blijkbaar door de valide wereld aangezien wordt voor iemand die ziek of gehandicapt is. Over de negatieve kanten van reuma en ziek zijn wordt genoeg geschreven, ik ga proberen te schrijven over de absurde, positieve, grappige en menselijke kant. Laten we alles in het leven proberen te relativeren, reuma, ziekzijn. Iets meer “een schepje suiker” en zeker op een dag als deze! Op dit moment kunnen we die ouders en families niks geven, enkel maar proberen zelf zo positief mogelijk in het leven te staan en er zoveel mogelijk uit te halen.

Groetjes Marieke