reuma vriendelijke deksels op potjes

• Joke (moderator)

Ja heerlijk he Jopie , die bonenmix ben er gek op de kids hier ook.

Geruld gehakt erdoor en nog een xtra zakje chiliconcarne mix en smullen maar

Je bent trouwens welkom hoor.

liefs Joke (moderator)

• AnnemiekV

Zooo ikkan mijn man per direct de deur uitdoen,ik kan voortaan mijn eigen potjes openmaken,haha!:D

• hvh

Hihi nou wacht nog even ze zitten nog niet op alle potjes hihi

• hvh

mijn reactie na het proberen van het potje met de makkelijke deksel: zeggen wel melk is goed voor elk maar de makkelijke potjes appelmoes zorgt voor veel gemak en goeds

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

niemand meer potjes appelmoes aan het eten?

Groetjes Marieke

• Conn

Jah…. Ik wil alleen nog maar potjes van hak.

Ben zo blij dat ik die zelf weer open kan krijgen!

Voor mij mogen alle potten de deksels krijgen!!

1….2….3…..Hak!!!!

Liefs, Conny

• Pepe

De meeste potten krijg ik nog wel open, ik was altijd enorm sterk in mijn handen.

Alleen het verschil nu is dat je na bepaalde acties pijn overhoudt in je handen.

Net als handenschudden, ook geen hobby van mij, ik ‘boks’ (Je weet wel: ‘Boks, Ouwe’) sinds een aantal jaren heel vaak.

(Ik werk veel met jonge mensen, dat scheelt)

Onder een pot een flinke klap geven, zodat de lucht eruit vliegt, helpt heel goed. Een paar keer achter elkaar tikken op de bodem kan soms ook extra helpen.

Het valt mij op dat veel mensen -zonder reuma- dit probleem ook hebben, dus een prima idee van Hak, een uitvinding waar ik per toeval achter kwam, omdat de pot zó open vloog.

• chantal

Ik eet nog altijd appelmoes van hak wil ook niet anders, is veel handiger die deksels. Maar lijkt me niet handig om daar steeds iets over neer te zetten.

• Jopie1982

Vandaag de stoute schoenen nog maar weer een x aangetrokken en mijn favo bonenmix in pot gekocht.

Ben erg benieuwd, want ik verlang nog steeds naar de zak.

Wie weet ben ik na vanavond toch weer over.

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

En de winnaar is Sabine! Omdat ik het toch uiteindelijk vooral leuk vond dat zij met haar reactie ervoor zorgde dat Hak een pakket onze kant op stuurde. Sabine stuur me even je adresgegevens, dan komen er nog meer fijne deksels je kant op haha.

Groetjes Marieke (beheerder)