reuma vriendelijke deksels op potjes

• hvh

Hoi iedereen,

We waren gister aan het eten bij mijn schoonouders en die hadden een potje appelmoes van hak. Ik deed iets wat ik normaal nooit doe, een poging een potje te openen, en wat schetst mijn verbazing ik kreeg zonder enige moeite het potje open. Ik heb vandaag in de super even gekeken, en voor zover ik kon zien waren het op dit moment alleen de potjes appelmoes. Maar ik vind het echt two thumbs up voor hak!

Groetjes

• miranda1963

Ik heb het nog niet geprobeerd, maar als het zo makkelijk gaat, mogen ze mij op alle potjes deze deksels gaan doen. Pluim voor Hak!

• chantal

Ik kan het bevestigen het gaat echt heel gemakkelijk. had altijd hulpmiddelen nodig om potjes open te krijgen en de nieuwe deksels op de hak appelmoes gaat dat ook zo. En wat ik begrepen heb gaat hak dat doorvoeren op alle potten van hun. Kan het echt iedereen aanraden is een verademing voor je handen en als je even niks bij de hand hebt om deksel open te maken niks aan de hand als je de 1-2-open deksel hebt op de hak appelmoes. Ik hoop echt dat andere merken/fabrikanten ook eens goed gaat kijken naar hun producten om het open ervan te verbeteren. Hak geeft echt een goed voorbeeld met deze nieuwe deksels

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Wie hier de leukste reactie plaatst na het proberen van de nieuwe potjes van Hak, die kan op een leuke attentie rekenen namens Hak.

Groetjes Marieke (beheerder) en moderators

Wij zijn blij te horen dat onze nieuwe deksels positief ontvangen worden.

Uit diverse onderzoeken blijkt dat het moeilijk open krijgen van een verpakking sedert jaar en dag één van de grootste ergernissen is van consumenten. HAK staat voor kwaliteit en innovatie en werkt continue aan het bieden van oplossingen voor consumenten behoeften. Het deksel is makkelijk en handig voor iedere consument. Echter mensen met een verminderde kracht in hun handen hebben er het meeste baat bij. Dat zijn overigens niet alleen de mensen met reuma of een andere spierziekte. Onderzoeken aan o.a. de TU Delft en Sheffield University tonen aan dat vanaf het 40ste levensjaar de kracht in je handen afneemt en het dus moeilijker wordt om simpele zaken als het openen van een pot uit te voeren. Dit deksel is dus uitermate geschikt voor iedereen die in meer of mindere mate moeite heeft met het openen van de huidige deksels.

In eerste instantie zit het deksel op Appelmoes en Pastagroenten, daarna volgen Compotes en Verwenfruit van HAK.

HAK produceert alleen uit verse groenten om tot een zo goed mogelijke kwaliteit te komen. We zijn dus afhankelijk van wanneer verse oogst van het land komt om te kunnen produceren. Als het allemaal goed verloopt hopen wij het nieuwe deksel ook op onze groente te gaan introduceren.

Wij zouden het leuk vinden een bloemlezing van de reacties te ontvangen.

Met vriendelijke groet,

HAK B.V.

Consumenten Service

• Jopie1982

Blij dat de dekels zijn aangepast, kocht altijd al die merk, maar had mijn hulpje voor in de keuken, dus ik kreeg de deksels sowieso wel open. Maar vind het vooral goed dat er wel over nagedacht wordt.

Dit zal niet alleen voor mensen met reuma bedacht zijn, maar ik zie mijn moeder nog zo in de keuken staan en met een mes een gaatje in het dekseltje proberen te krijgen, mega gevaarlijk.

Ook voor oudere mensen is het ideaal.

Ik hoop nu alleen dat veel meer mensen dit voorbeeld gaan volgen en dat er qua verpakkingen veel meer aangepast gaat worden. Hier is nog een hoop te behalen.

Wat ik alleen wel heeeeeeeeel erg jammer van Hak vind is dat ze nu de zakken (oa mex.bonenmix) weer in potjes hebben gedaan. Terwijl juist die zak zo ideaal was op open te maken, whahahah!

Maar goed….hopelijk volgen andere het voorbeeld.

• Joke (moderator)

Hahhahaaaa……..zo zie je maar , ik was juist zo blij dat ze de

mex. bonenmix weer terug hadden gedaan in de potten.

Ik kreeg nl. met mijn handen die zakken echt niet leeg , moest

gewoon een zak meer kopen om het te compenseren….hahaha

Zo zie je maar Jopie iedereen is verschillend.

Liefs Joke (moderator)

• Jopie1982

HIhi Joke, geweldig das idd een goede grap.

Bij mij was het dus net anders om.

Hoe dan ook, het blijft een geweldige samenstelling ;-)

Kom ik wel een keertje bij je eten ;-)

• AnnemiekV

Haha,grappig om te lezen,ik ben dus ook blij met die bonenmix in de pot,want die zakken kreeg ik ook niet leeggeknepen in de pan.:D

Maar nu moet ik die appelmoes ook maar ‘s gaan proberen dan,want ik zet altijd een blikopener onder de deksel zodat de lucht eronder kan,en dan krijg ik ’m wel open.

• Marieke (Beheerder)

Annemieke,

Als je de potten geprobeerd hebt laat dan hier je reactie achter… In het pakketje dat je kunt winnen zit een handige potopener voor die potten die nog niet het 1-2-3 systeem hebben.

Groetjes Marieke (beheerder)

• tecko

Aangezien er hier een appelmoesfreak in huis woont moet ik die potten maar gauw eens uit gaan proberen. Zal me wat zijn 1, 2, 3 pot open en appelmoes weg.

gr. Marja