Support beurs

• chantal

Hoi

Zijn er hier mensen van het forum die in mei naar de Support Beurs gaan in de Jaarbeurs in Utrecht?

Ik hoor er allemaal goeie dingen over in mijn omgeving zijn er hier mensen die daar al een keer eerder geweest zijn? Wat zijn jullie ervaringen?

Ik heb zelf al een gratis persoonlijke toegangsbadge aangevraagt voor mij en mijn moeder die mij begeleid omdat met de rolstoel alleen gaan beetje moeilijk is voor mij.

groetjes Chantal

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

ik ben naar de vorige editie geweest. Vond het we heel groot en ging ‘gelukkig’ dus heel gericht voor bepaalde dingen op pad. Werkelijk alles op het gebied van ziekte en aanpassingen staat er.. van rolstoel(dansen), tot woning(aanpassing) tot vakanties gericht op mensen met een beperking. Alle merken rolstoellen zijn er, duizenden kussens, matrassen en alles voor volwassenen en kinderen. Ik heb er toendertijd de NuDrive voor het eerst geprobeerd bijvoorbeeld. Er zijn workshops en je kunt bijvoorbeeld rijden in een aangepaste auto. Ik ben bijna toe aan een nieuwe rolstoel en ga dus zeker even kijken wat er voor nieuws te krijgen is op dat gebied zodat ik weet wat ik straks aan wil vragen als het zover is.

Groetjes Marieke (beheerder)

• Paul (moderator)

Impressie:

http://www.youtube.com/watch?v=WEjD5dcv7FM

• Marieke (Beheerder)

Hoi Chantal,

het ziet er naar uit dat ik er woensdag toch ben. Je vind me waarschijnlijk bij de stand van Meditas/NuDrive.

Groetjes Marieke (beheerder)

• chantal

Ik ga de donderdag heb de woensdag allemaal ziekenhuisafspraken staan :s

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Vandaag de hele dag naar de supporbeurs geweest. Ik heb er alleen niks van gezien want ik heb alleen de stand van Meditas/NuDrive bewonderd haha. NuDrive laat mensen hun systeem testen en daar wordt veel gebruik van gemaakt en de reacties zijn heel positief. Zelf was ik erg enthousiast over de nieuwe verbeterde versie die ze nu op de markt hebben. Er zijn betere, lees reumavriendelijkere knopjes op gezet bijvoorbeeld. De hendels zijn sportiever (hoewel de oude ook leverbaar zijn voor wie die fijner vind of ze nodig heeft). De remmen zijn verbeterd en zo nog wat verbeteringen. Iemand die hem nieuw gaat gebruiken zal het niet merken omdat je het verschil niet kent maar ik als reumapatiënt merkte het meteen. Leuk om te merken hoe enthousiast veel testrijders er van werden.

Wie nog gaat, veel plezier, trek geen warme kleren aan. De hal is erg warm.

Groetjes Marieke