drukpunten bij slapen

• flopje

Naar aanleding van dit topic heb ik een topmatrasje aangeschaft via MP. En het bevalt me uitstekend. Als je de eerste keer gaat zitten lijkt het heel hard maar als je ligt zak je er iets in weg en voel ik nergens meer dat ik lig, heel raar.

het is een topper en merk begint met well als je de website wilt zoeken.

• Marieke (Beheerder)

Miranda,

Je hebt mail, ik zit weer eens onder de ontstekingen… Daardoor was ik ff afwezig.

Groetjes Marieke (beheerder)

• monique

Hoi,

ik zoek voor mijn dochter ook een goed matras ik heb alleen niet zoveel te besteden. Die nasa matrassen zijn allemaal zo duur. Mijn dochter weegt ook maar 50 kg en dan is het vaak te hard.

Heeft iemand een tip?

Flopje, jij had het over MP? En via internet zoeken naar well….. Ik ben gestart maar kom uit bij iets dat werkt met cro…. Ik ben altijd een beetje huiverig om te bestellen via internet bij een site die ik niet ken.

Via mijn ziektekostenverzekering krijg ik enkel vergoedingen voor een 1 pers matras. En Lotte heeft een bed van 140x200 omdat ze door de pijn erg onrustig is. Ze heeft ook een hoger bed, een soort hemelbed. Slaapt nu op 2x 1pers. matras die te hard zijn.

alvast bedankt!

• flopje

MP = Marktplaats.nl. Dus tweedehands gekocht en opgehaald, het was dus voor mij een gok of het me wel zou bevallen maar voor 30 euro kon ik dat wel doen. Als het niet prettig was zou ik het gewoon dus weer verkocht hebbben.

Als je het niet vergoed krijgt is dit dus een prima manier om dingen uit te proberen.

Als je zoekt naar -fair.nl en het woord wat ik al had gegeven kom je op de juiste site via matrassen en topper.

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

na een hele discussie over lekker slapen hebben we nu ook een adverteerder wbt slapen op onze hoofdpagina. www.reuma.startpagina.nl .

misschien iets voor diegene die nog een bed of slaapsysteem zoeken?

Groetjes Marieke (beheerder)

• Miranda

Wij hebben een waterbed, op een ander bed kan ik niet slapen. Nooit een koud of in zomer een te warm bed en de perfecte ondersteuning!