drukpunten bij slapen

• Joke

Ik heb reuma en heb een probleem met slapen. Als ik lig dan krijg ik enorme pijnen in mijn aanhechtingen van mijn

gewrichten, kan me bijna niet omdraaien, dan begint het aan de andere kant opnieuw. Op mijn rug liggen is ook geen optie.

Het zijn dus echt mijn drukpunten die mij zo'n pijn bezorgen. Overdag gaat het wel goed , ik beweeg mij redelijk tot goed, wandel regelmatig een stukje. Maar die nachtelijke pijn nekt mij. Heeft iemand een oplossing hiervoor!

• tecko

Onze dochter had hier ook last van en slaapt inmiddels al een aantal jaren met een topmatras over het oorspronkelijke matras. Het bevalt haar zo goed dat ze hem echt overal mee naar toe sleept waar ze slaapt. Momenteel zijn ze een paar dagen bij ons en ook hier word het topmatras mee naar toe genomen. Hij is niet heel erg dik maar wel zwaar. Ze slaapt daardoor gewoon beter en niet alleen onze dochter maar ook onze schoonzoon.

gr. Marja

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Hier hetzelfde probleem. Ik ga morgen voor een ander bed kijken ik denk dat ik helemaal voor een ander bed ga…

Groetjes Marieke (beheerder)

• Pepe

Klopt helemaal een traagverend schuimmatras is bijna ideaal.

Ik heb een oplegmatras van 7 cm. en wil deze nooit meer kwijt, behalve als deze nog dikker is.

Ze zijn tegenwoordig niet meer zo duur als toen, sinds het octrooi verlopen is.

• miranda1963

Ik heb nu zo ruim een jaar een traagschuimmatras en toch heb ik nog steeds last van drukpunten pijn. Het is wel minder als met een gewoon matras, maar ik blijf dus last houden met slapen. Ik heb al verschillende soorten matrassen geprobeert en een waterbed is geen optie (daar kan ik niet uitkomen) Zelf weet ik niet meer zo goed wat dan nog wel zal helpen. Ik heb al zitten denken aan een boxspring, maar of dat nu zoveel verschil maakt? Eigenlijk slaap ik nooit ontspannen, maar altijd een beetje verkrampt. Veel draaien en woelen dus en dat al jaren lang……..

• Pepe

Eerder was het erger dan nu, moet ik zeggen, maar ik lig nu ook korter in bed.

Als ik langer dan drie uur in bed lig begint alles pijn te doen, dus slaap ik nooit langer (helaas te vaak wél korter…) ;)

Het is misschien een beetje vreemd, maar voor mij de oplossing voor een groot gedeelte van de pijn.

Het lost niet alles op en ik kan ook niet voorspellen hoe lang dit goed blijft gaan, maar voorlopig kan ik er mee leven.

Ik ken verder niemand die 7 nachten per week werkt, puur tegen de pijn, maar als iedereen zou weten wat het scheelt zouden veel meer mensen dit doen.

Ik ben net weer terug en met dit weer gaat het bijna fluitend…

• Marieke (Beheerder)

Hoi

Ik ben gisteren bedden wezen testen (en gekocht). Ik heb het geluk inkoop te kunnen kopen omdat we thuis een interieurzaak hebben. De ene boxspring of de andere maakte veel uit. De hoeveelheid pockets maakte echt wel het verschil tussen meer of minder ondersteuning. De toppers maakten het meeste verschil natuurlijk, daar lig je op maar de combinatie goede topper met een slechte boxspring kon wel samen toch te hard of te zacht worden. Uiteindelijk ben ik voor de boxspring gegaan met de meeste pockets en de duurste topper die ze hadden. Daarnaast elektrische bodem. Totale uitgave 2400 euro voor twee keer 80x200 dus 160x200. En dat is dus inkoop… De verkoopprijs zat rond de 3850.

Ik bezuinig niet meer op liggen, ik merkte meteen nu mijn lijf slecht is van de operatie hoeveel beter ik lag.

Groetjes Marieke

(beheerder)

• Pepe

Kom nou nog maar eens uit bed… ;)

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Ik lig sowieso veel in bed (:P)

Wie nog van plan een bed is te kopen… Ik weet een groothandel in de omgeving van Den Bosch. Wie er via mij komt kan op een mooie prijs rekenen voor zijn/haar bed. Ik ben er zelf terecht gekomen omdat we thuis een interieur bedrijf hebben. En hebben er nu ons vierde bed gekocht in de familie omdat ze zo goed bevallen… Bij interesse mail me maar…

Groetjes Marieke

• miranda1963

Hey Marieke,

Ik ben op zoek naar een boxspring. Ik heb je een pb gestuurd.

Groeten Miranda