Ff updaten

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Ik denk ik update jullie ff. 12 januari ben ik geopereerd en heb ik een neurostimulator gekregen. Daarna ontstekingen gekregen bij de wond. Lig nu al weken plat en ben nog steeds heel moe. Kan eigenlijk nog niet zoveel. Kan in ieder geval vooral niet zitten wat erg lastig is. Ben dus ook niet zo actief hier maar lees vooral af en toe mee. Gelukkig gaat alles hier verder prima dus dat gaat verder allemaal goed. De neurostimulator doet z'n werk ook dus daar ben ik blij mee.

Over een paar weken word ik weer wat actiever hopelijk, hier en naast m'n bed.

Groetjes Marieke (beheerder)

• Paul (moderator)

Welk verschil merk je nu met de neurostimulator?

Op het prikbord gaat het goed, maar het is wel rustig…

Beterschap, houd ons op de hoogte.

Paul (moderator)

• Pepe

Sterkte, meid…! xxx

• hvh

Jeetje zeg het zit je niet mee!

heel veel sterkte!

• tecko

Vervelend joh dat je die onstekingen er bij hebt gekregen. Dat zijn nu echt van die dingen waar je niet op zit te wachten maar die je gratis en voor niks er zo maar bij krijgt. Toch fijn om te lezen dat de neurostimulator iig zijn werk doet. Lees maar gewoon lekker mee en voor de rest veel sterkte.

gr. Marja

• Jopie1982

Hoi Marieke,

Wat een pech toch weer, echt niet tof!

In elk geval wel super dat de operatie zelf wel gelukt is, dat is positief nieuws.

Nu hopen dat de rest ook snel opknapt en je weer “normaal” kunt leven.

Sterkte.

• Ingrid37

Hoi Marieke,

Fijn weer iets van je te horen. Ik was al benieuwd hoe het met je is. Wat een tegenvaller weer dat je er ontstekingen bij hebt gekregen. Ik hoop dat je heel erg snel weer wat opknapt. Is de functie van zo'n neurostimulator vooral pijnbestrijding? Ik wens je heel erg veel sterkte met je herstel!

• miranda1963

Heel veel sterkte!

• christine

Hey!

Wat een pech! Wens je heeeeeeeeeeeeeel veel beterschap en sterkte!

groeten van mij.

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Nee de neurostimulator doet helaas niks tegen de pijn ;-) maar ze worden inderdaad weleens daarvoor gebruikt bij bijvoorbeeld dystrofie. helaas gaat dit nog niet bij reuma

Bij mij moet hij zenuwuitval naar m'n blaas opvangen. En dus het functieverlies van m'n blaas compenseren. In plaats van 15 keer plas ik nu 5 keer per dag en verder valt de functie van m'n blaas niet meer zomaar uit (hopelijk).

Groetjes Marieke