weer eens iets raars

• hvh

Ik heb weer iets raars (althans ik vind het raar hihi) een aantal dagen geleden kreeg ik in eens enorm pijn in mijn kaak (aan de rechterkant precies bij de kop) nu heb ik er met vlagen enorm last van (voor al met eten, soms kan ik niet eens een boterham eten) en nu heb ik gelezen dat het een ontsteking kan zijn (heb ook een beetje last van oor en hoofd) herkent iemand deze klachten? moet ik het even uitzitten of toch maar even de dokter bellen?

Alvast super bedankt

groetjes

• aletta

heb ik regelmatig… ontstoken kaakgewricht

Ik zit het altijd uit. Hou ook erg van soep enzo dus dat eet ik dan maar een tijdje wat meer he :)

• hvh

Hoi Aletta

Ik kon de klachten niet echt thuisbrengen, heb wel eens kaakklachten gehad maar dat waren (voor mij) duidelijk de spieren en pezen. Morgen dus even een tochtje naar de supermarkt hihi!

Groet

• sandrab

Goede morgen,

Ik heb ook een tijdje veel last gehad van mijn kaakgewricht. Het begon met een ontsteking, maar daardoor sliep ik onrustiger , met als gevolg dat het erger werd.

Ik heb toen een bitje aan laten meten bij de tandarts, zodat mijn kaak snachts ook rust heeft.

sterkte

gr. sandra

• Pepe

Hoe is het met je holtes…? Het kan zijn dat die geirriteerd zijn; dat verklaart de oor- en hoofdklachten.

Als ik wakker word, kan ik soms helemaal niets eten, zoveel pijn.

Dat kan aan die holtes liggen, bij verkoudheid b.v. maar ook als gevolg van nachtelijk bijten of tandenknarsen. (volgens de tandarts)

En een tip van mijn huisarts: De meeste klachten gaan vanzelf weer over… soms heeft hij nog gelijk ook.

• hvh

Hoi Pepe,

Ik ben momenteel niet verkouden of iets en voor zover ik weet tandknars of bijt ik ook niet als ik slaap (ik hoor me vriend er nooit over) waar ik wel altijd al last van heb gehad is dat de kop van mijn kaak heel los in de kom ligt zal ik maar zeggen, mijn kaak knakt ook heel veel, misschien dat dat er iets mee te maken kan hebben

groetjes