Winnaar infrarood deken!

• Marieke (Beheerder)

Beste Prikkers,

Vandaag heb uit de aanmeldingen voor de infrarooddeken een winnaar getrokken. Dit is geworden:

Joop Tijdink, ook wel bekend als Pepe op dit prikbord.

Gefeliciteerd!

Binnenkort maak ik een afspraak met Joop om af te spreken waar en wanneer hij de deken ontvangt maar namens mij en alle moderatoren en natuurlijk www.infrarooddeken.nl wens ik je een warme kerst!

Groetjes Marieke (beheerder)

• Jopie1982

Van harte gefeliciteerd Joop.

Wat zul jij er lekker warm bij liggen straks….:-)

Natuurlijk zijn we heeeeeeeeeeel benieuwd hoe fijn die is.

Geniet er van!!

• Pepe

Nou, wat kan ik zeggen… Tnx…! xxx

Ik weet dat de deken bij elk van ons goed terecht gekomen was, dus eigenlijk zouden jullie allemaal de deken moeten uitproberen… ;)

Ik ben er heel erg blij mee, want elke dag wordt liggen (lees: ook zitten, staan, lopen etc.) een groter probleem.

23 december zou ik naar de neuroloog gaan, omdat er een botsplinter het ruggemerg in groeit. (en dat is maar een stukje van het verhaal)

'Geen wonder dat je zoveel pijn hebt', aldus de reumatoloog -die mij overigens 16 jaar geleden wegstuurde met de mededeling: ‘Ooooh, artrose.Tja, daar kunnen we niks aan doen, dus ga maar weer naar huis’-

De neuroloog is helaas ziek geworden en moet ik (weer) wachten, nu ben ik bij een andere arts aan de beurt op 5 januari 2012.

Ondanks dat ik hier al vele jaren mee loop, vind ik het nu wel een keer genoeg geweest en kan het mij niet snel genoeg gaan.

Ik word en gek van af en toe, maar je moet verder…

Dusss… Nogmaals: Super bedankt lieve Bobke, ik krijg het er nu al een beetje warm van… ;)

• AnnemiekV

Het is je van harte gegund!!En dat je er maar veel profijt van mag hebben!(tu)

• Paul (moderator)

Proficiat Pepe, we horen graag hoe de deken bevalt.

Paul (moderator)

• Joke (moderator)

Van harte pepe , het is je gegund.

Wacht met smart op je verhaal hoe het je is bevallen.

• Pepe

Tnx…

Uiteraard ga ik jullie in geuren en kleuren vertellen hoe het was.

Eerst maar eens zien hoe we het apparaat bij het slachtoffer kunnen voegen… ;)

Ik hou jullie op de hoogte.

• Sacha

Pepe, gefeliciteerd met je deken.

Hoop dat je er spoedig warmpjes bij mag liggen.(tu)

Geniet ervan gun het je van harte

Groet van Sacha

• Pepe

Toch een beetje onverwacht kwam gisteren, op de valreep van het nieuwe jaar, de deken aan.

Ik heb het ook al uitgeprobeerd en ik moet zeggen: Het is even een vreemde gewaarwording.

Ondanks dat de thermostaat op 42 graden stond en 40 minuten, vond ik het niet bijster warm worden; mijn vrouw wel, die had er na minder dan tien minuten al genoeg van en vond het erg warm, maar zij kwam ná mij en zij houdt van een koud bed en mij kan het bijna niet heet genoeg zijn.

Na een tijdje beneden gezeten te hebben merkte ik dat de warmte wel degelijk van binnen zat en mijn voeten gloeiden helemaal.

Dus het werkt zeker wel, anders dan een elektrische deken, waar je op gaat liggen -na voorverwarming- en dan in slaap kunt vallen, moet je bij dit apparaat even de tijd nemen, net als in bad liggen; een half uur of zo en dan ga je er uit. Het is een behoorlijk pak, dat je ergens kwijt moet en het besturingskastje is ook niet zo klein. Al met al best wel een succes, en zeker een aanrader voor mensen die geen bad hebben of hier niet van houden.

Marieke, nogmaals bedankt. Ik ben er erg blij mee. xxx

• Janny71

Geniet ervan!!!

Het is je gegund. Kun je goed het oude jaar uit en

hopelijk in het nieuwe jaar nog heel veel van genieten.

Janny