Soms word ik er gestoord van,wel klachten maar nog steeds geen naam voor het “beestje”.
Het blijft bij ontstekingen in de slijmbeurzen en spieraanhechtingen,oogontstekingen of dan weer blaasontstekingen.Maar niks in mijn gewrichten zelf,de botscintigrafie van 2 jaar geleden was perfect.Volgens de reumatoloog blijft dat dan ook zo,maar ik vraag me toch af,of dat zo is?Ik kan me voorstellen dat misschien over een paar jaar er wel een keer iets uitkomt,of heb ik dat mis?
Het nadeel van deze klachten die ik heb,is dat er weinig medicijnen voor zijn,alleen de Naproxen,en die werkt ook best wel,maar lang niet afdoende.Ben geen pieperd,maar heb wel nachten dat me de tranen van pijn over de wangen lopen.Kan niet op mijn zij liggen,heupen zijn ontstoken(slijmbeurs dan),mijn onderrug ook zo(peesaanhechtingen),knieën doen mee,enkels doen mee,achillepezen,pijn onder de voeten,enz….
De reumatoloog begrijpt absoluut mijn klachten,is ook heel erg meelevend,maar weet met medicijnen nu ook niet meer wat er nog mogelijk is.De echte reumamedicijnen werken op de botten,en daar is dus bij mij niks mis mee.
Nou ja,heb gewoon even een baalmoment….