Erg veel pijn, hangt er wat in de lucht of zo?

• Jopie1982

Nou ik ga vandaag ook verdere stappen ondernemen.

Heb nog nooit zoveel pijn gehad als deze week. Ik weet gewoon niet wat er allemaal gebeurt maar zo erg.

Poeh….ben echt blij als ik IETS normaal kan doen.

Ik vind dit weer best leuk en gezellig maar jee….dit trek ik niet.

Jullie ook allemaal heel veel sterkte.

• tecko

Ik dacht toen ik dit bericht las, goh wat vervelend allemaal en reageerde niet maar hobbelde vrolijk verder. Geen reactie van mijn kant. Niet even gewoon zeggen dat je het vervelend vind dat er mensen zijn die zo heftig reageren op dit weer. Ik had immers nergens last van. Lichtelijk egoistisch blijkbaar en dan zeggen ze vaak “God straft meteen” Nou denk iki dat Onze Lieve Heer dat echt niet doet maar verdult de pijn heeft mij dus ook gevonden en niet te zuinig ook. Blijkbaar miste “pijn” mij dus in het groepje en heeft hij mij ongenadig toegevoegt.

Oke het is niet anders maar ik zal niet weer “vergeten” om te reageren als iemand in een pijn of mentale dip zit. Als het kon dat zette ik jullie allemaal even lekker hier bij ons in de sauna. Ik heb een pesthekel aan dat ding maar het is heerlijk om even voor een poosje de pijn te verzachten.

gr. Marja

• Pepe

Dat is het verschil tussen weten en voelen… Ik word ook vaak aangekeken zo van…: ‘Nou weten we het wel…!’ Het wordt ook botweg gezegd.

Of je nu verrekt van de pijn of het zegt: ‘Het gaat goed’, het boeit ze allemaal niet echt, uiteindelijk moet je verder met je eigen lijf en je eigen pijn.

Niemand die er iets aan kan doen of iets zinnigs op kan zeggen. Tenminste zo lijkt het. Soms kom je iemand tegen die niets zegt en alleen maar op een bepaalde manier kijkt of iets anders doet om je te laten voelen dat het begrepen wordt. Dat zijn de mensen die het wél snappen.

Het gekke is, als het even goed gaat, vergeet je zelfs je eigen pijn van toen, hoe erg die ook was, dus het is allemaal wel te verklaren.

• Jopie1982

Tecko niet te hard zijn voor jezelf. Je mag ook blij zijn als het een keer goed met jezelf gaan, dat je een keer minder/geen pijn hebt en dat het er uit ziet of je de dans een keer kunt ontspringen. En bovendien ben je natuurlijk ook niet verplicht te reageren.

Wel onwijs balen dat jij nu ook getroffen bent door pijn. We leven in elk geval ook met je mee, wij weten helaas ook hoe het voelt.

• AnnemiekV

Met die storm vannacht werd ik dus wakker met storm in mijn lijf,zo voelt het.Af en toe verwacht ik 's morgens als ik opsta,dat minstens mijn kniegewricht nu echt achterstevoren moet zitten…..Maar niks,wat dikker,verder niks geks te zien.Dit is ook absoluut niet mijn seizoen met al dat vocht,grrrrr….

• Pepe

Klopt, het is op het moment heel vreemd.

Zo lang als ik blijf lopen gaat het goed, maar als ik even zit doet alles pijn.

Vanmorgen was ik klaarwakker toen ik naar bed ging en alles deed pijn.

Normaal slaap ik een uur of drie en nu na een uur weer wakker, alles pijn. (vrij normaal)

Na de slaap weer veel pijn, dat is ook vrij normaal, snel aangekeed en als ik me rustig hou, gaat het goed.

Het zitten is nu zwaarder dan het lopen.

Het wordt weer mooi weer, als ik zo naar buiten kijk.

Bijna volle maan, is altijd een mooi gezicht 's nachts, zondag maansverduistering, hopen dat het dan helder is…

Alles komt goed.