Erg veel pijn, hangt er wat in de lucht of zo?

• Jopie1982

Poeh, even zeuren hoor.

Ik heb de afgelopen dagen zo ontzettend veel pijn. Zo erg zelfs dat ik gisteren gewoon niet meer kon lopen.

Eigenlijk in mijn hele reuma loopbaan heb ik nog nooit zoveel pijn gehad als nu.

Het rare is dat ik ook niet echt de vinger er op kan leggen waar het aan ligt.

Normaal kan ik wel een oorzaak vinden, nu dus helemaal niet.

Baal er alleen flink van.

Wilde gezellig even inkopen voor sinterklaas gaan doen, nou vergeet het maar.

Zou iemand naar het vliegveld bregen, nou vergeet het maar.

Met mijn neefje zou ik gaan zwemmen, vergeet het maar.

Arch……soms BAAL ik er gewoon van dat ik reuma heb.

BAH.

• miranda1963

Hey Jopie,

Misschien heeft het weer toch wel invloed.

Vervelend dat het allemaal niet wil lukken. Zeker balen van die rotpijn die weer eens roet in het eten gooit.

Ik hoop dat het snel weer iets beter met je gaat.

Sterkte!

Groetjes Miranda

• flopje

Ik heb geen RA alleen maar “artrose en fibromyalgie”, mmar wel erg veel pijn op het moment.

Vooral in de loop van de nacht.

Veel brandende pijn aan artroseknie en als ik ga lopen het gevoel dat mijn benen mij niet willen dragen.

Ik moet echt heel voorzichtig zijn de eerste 10-20 stappen en steun zoeken langs de muur. Als ik eenmaal op gang ben gaat het wel weer.

• hvh

Ik denk het wel, ik heb de afgelopen 8 weken 3 opvlammingen gehad ik dacht echt dat ik niet goed werd, het was op een gegeven moment zo erg dat ik niet eens naar me zus kon die een week in het ziekenhuis heeft gelegen (schuld gevoel ten top natuurlijk). Heel veel sterkte iedereen!

groetjes

• Jopie1982

Ben er echt klaar mee.

Kan gewoon mijn werk en dagelijkse dingen niet meer volhouden.

En heb zo onwijs veel pijn.

Sukkel de sukkel de sukkel.

• Kees

Wat er in de lucht zit? Hagel en natte sneeuw! En het valt er nog uit ook. Je botten zouden er van klapperen.

Geef mij maar lekker vriesweer. Voel ik me vaak veel beter. Helaas, even balen nog. Zit ook in een dip, ga weer even aan de prednison. Ik baal met jullie mee dus! Maar het gaat straks weer beter met ons, toch?

Groeten,

Kees

• Joke (moderator)

Het is toch altijd zo in de herfst meer last ……….vochtig weer…..ik

kan het vervloeken…..geef mij maar droog zonnig weer en of het dan

20 gr of 0 gr is dat maakt eigenlijk niet eens zo heel veel uit.

ALS HET MAAR NIET VOCHTIG IS ZOALS NU.

Ik denk dan ook dat iedereen op dit moment heel veel pijn heeft.

Ik heb over dit stukje tikken 20 minuten gedaan zo'n pijn doen mijn

vingers……maar ja het hoort erbij denk ik maar.

gr Joke (moderator)

• Janny71

Hoi Jo,

Hier is er nog 1. Ook voor mijn fm is het weer

nu bagger. Het ging goed (met de nadruk op ging).

Vanaf dit weekend is bv slapen weer waardeloos: weeromslag,

regen, wind, hagel etc etc……

Klagen mag hoor, want ik baal ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes,

Janny

• Pepe

En om de haverklap verkouden en grieperig zijn (ik denk al 15x dit jaar…!) helpt ook niet echt mee tegen de pijn.

Constant dikke klieren en branderige ogen, ik begin bijna aan Sjogren te denken…

• chantal

Hier nog een die verrekt van de pijn ga morgen bellen voor een kort kuurtje prednison want mijn nachten gaan eraan. Heb gevoel als ik mijn gewrichten beweeg dat ze gebroken zij zo'n pijn scheuten gaan er door heen en tranen lopen me regelmatig door mijn wangen. Maar denk dt het idd ook wel met het weer te maken heeft word tij dat het hard gaat vriezen dat het vocht peil omlaag gaat.