onderzoek reumapatiënten

• Roderik

Beste mensen,

Wij zijn studenten aan de Hogeschool van Amsterdam. Graag willen wij jullie vragen om ons te helpen met het onderzoek onder reumapatiënten. Het onderzoek is in het kader

van een doelgroep onderzoek voor onze opdrachtgever. U helpt ons hier enorm mee!

De enquête neemt slechts een paar minuten tijd in beslag.

Alvast bedankt!

• roderik

De link naar de enquete:

http://www.thesistools.com/web/?id=231994

(mocht deze niet klikbaar zijn, dan link kopiëren en plakken in URL)

Enorm bedankt voor jullie hulp!

• Paul (moderator)

Marieke, het is voor een product, is het reclame??

Paul (moderator)

• Marieke (Beheerder)

Hoi Paul en de rest,

Laten we er maar vanuit gaan dat Roderick serieus studeert, ik ken thesistools, dat wordt meestal wel door studenten gebruikt. Gezien de opleiding en zijn vraag lijkt het wel te kloppen. Hij zal waarschijnlijk wel stage lopen bij een commercieel bedrijf. Het zou alleen wel kunnen dat onze prikkers minder interesse hebben zijn enquete in te vullen op deze manier, hoewel deze erg kort is en zo ingevuld is. Ik heb zelf marketing gestudeerd, het is weleens lastig marketing toe te passen op dit soort producten als de eigenaar inzet op toepassing voor een medische doelgroep die erg kritisch is…

Groetjes Marieke (beheerder)

• miranda1963

Ik begon met invullen tot ik de vraag kreeg of ik bekend was met sunshower. Toen ben ik gestopt. Voor mijn gevoel wordt me zo iets opgedrongen.

• Joke (moderator)

Ja idd ………volgens mij is dit dus wel reclame….

Heb jij het al ingevuld Marieke of Paul.

Ik heb m'n twijfels…

gr Joke:S

• roderik

Beste Paul en Marieke en de overige lezers,

Ten eerste wil ik kwijt dat het absoluut geen reclame is. Ik kan mij goed voorstellen dat je hier associaties bij hebt.

Het is echter een zeer korte enquete. Wij hebben al uitgebreide diepte-interviews afgenomen onder de bewuste doelgroep.

Wij willen met behulp van deze enquêtes nog wat aanvullende informatie hebben. Het is idd voor een commercieel bedrijf, maar wij

zijn niet bezig om op korte termijn voor hun het product te verkopen. Nogmaals jullie zouden ons enorm helpen bij het invullen hiervan. Het noemen van het bedrijf is

alleen maar om te onderzoeken of het naamsbekendheid heeft. Zonder een naam te noemen kunnen wij het natuurlijk ook niet controleren.

Het is dan ook puur voor het project en moeten binnen een x aantal dagen een bepaalde hoeveelheid mensen benaderd hebben.

In ieder geval alvast bedankt!

• Pepe

Commercieel dus.

Niet via dit prikbord dus, tenzij je dik betaalt natuurlijk… ;)

• Marieke (Beheerder)

Hoi allemaal,

Als geen enkele student meer een onderzoek zou mogen doen voor een commercieel bedrijf dan kunnen veel studenten meer studeren. Laten we de discussie sluiten en laat iedereen zelf bepalen of hij/zij de megakorte enquete wel of niet in wil vullen.

Groetjes Marieke (beheerder)

• aletta

Ik heb hem ingevuld

Waarom? Omdat ik ook gestudeerd heb en weet hoe lastig het is om een goede doelgroep (kwantiteit en kwaliteit) te vinden voor je thesis. Dat is nu met internettools iets makkelijker dan toen ik studeerde overigens :)

Veel succes met jullie verdediging straks !