Operatie op Operatie op Operatie

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

zoals jullie wellicht weten heb ik dit jaar nogal wat operaties gehad en daarom ‘vrij’ gehad… eh in de ziektewet gezeten. Ben nu begonnen met m'n werkgever te kijken of ik weer aan de gang kan. Begint het weer van voor af aan. Twee operaties op de planning. Gelukkig ga ik toch een neurostimulator krijgen, das dan wel fijn en dat is dan helaas wel een zware operatie met een opname van een kleine week waarschijnlijk. Het is een wachtlijstoperatie wat zoveel betekent dat ik vanaf nu gebeld kan worden wanneer ik aan de beurt ben want het gaat nog wel dit jaar plaats vinden is de verwachting. Maar dan die tweede… Dat wordt dit jaar de derde operatie aan m'n pols! Dat heeft wel even gekost om me daarvan te overtuigen dat ik daar nog aan moet beginnen maar m'n handchirurg is overtuigd dat het nodig is. Zo overtuigd dat hij nu een kijkoperatie gaat doen om mij te laten zien wat er kapot is zodat ik daarna volgens hem zelfs ga beslissen voor een grote OK iets waar hij me nu niet toe wist over te halen. Waarschijnlijk zijn er polsbandjes kapot en die kunnen ze reconstrueren of soms repareren maar dat is een zware operatie ook. Daarnaast zitten er twee pezen klem in mn pols en die willen ze omleiden. Het revalideren daarvan schijnt erg zwaar te zijn dus vandaar dat ik niet zomaar over te halen ben.

Het valt me zo tegen dat dit er weer tussen komt. Had me zo gericht op weer een beetje werken… Wilde 8 uur gaan werken vanaf januari, ben al meer dan een jaar thuis! Financieel is het niet leuker zo maar vooral voor mij persoonlijk is dit niet leuk. Ik vind vooruitkijken tegenwoordig moeilijk en als er steeds iets tussen komt wordt dat alleen maar moeilijker!

Beetje balen dus… Gelukkig is wel bijna de verbouwing achter de rug (sorry niks meer met weblog gedaan vanwege de bouw van de nieuwe hoofdpagina en drukte thuis en ziekte) en kan ik dan meteen gebruik gaan maken van alle aanpassingen!

Groetjes Marieke

• Jopie1982

Poeh, wat ontzettend balen allemaal weer, en dan zeg ik het nog netjes.

Ik baal wel eens van al mijn eigen klachten en problemen maar keer op keer als ik dan jouw verhalen zo lees heb ik echt respect voor je.

Via deze weg wil ik je heel veel, kracht, sterkte en wijsheid schenken en hoop dat je de goede beslissingen kunt nemen.

En vooral dat de operaties ook aanslaan!!!

Blijf moed houden.

• Pepe

Wat een verhaal en ook nog ‘sorry’ zeggen…

Rustig an, schat, werken kan je nog je hele leven.

• Joke (moderator)

Lieve , lieve Marieke,

Ben jij mal nix geen sorry's hoor.

Moet je ff kijken wat je allemaal doormaakt.

Heb grote bewondering voor je , denk aan jezelf

das het belangrijkste……..heel , heel veel sterkte mop.

Liefs Joke

• hvh

Heel erg veel sterkte en succes! we denken aan je duimen voor je!!!

• Sacha

Jeetje meis, neem m'n petje voor je af.

Wat ben jij sterk.

Wens je heel veel sterkte en duim dat je spoedig een oproep krijgt

Liefs can Sacha