NOAB winnaar Support Award 2011 (tu)

• Paul (moderator)

NOAB winnaar Support Award 2011

18 november 2011

De collega's en werkgever van Marieke van der Aalst, relatiebeheerder bij de brancheorganisatie NOAB

in 's-Hertogenbosch, zijn de winnaars van de Reumafonds Support Award 2011. Dankzij hun steun kan

Marieke haar werk bij de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingconsulenten blijven doen.

Marieke van der Aalst heeft verschillende vormen van reuma.

De collega's en werkgever van Marieke ontvingen de prijs uit handen van de juryvoorzitter van de Support

Award, SER-topman Alexander Rinnooy Kan, in de Ridderzaal in Den Haag. Marieke van der Aalst heeft

haar bedrijf eerder dit jaar voorgedragen voor de prijs. De Support Award wordt elk jaar uitgereikt aan het

bedrijf dat een collega met reuma ondersteunt om aan het werk te kunnen blijven. Deze steun is voor heel

veel mensen onontbeerlijk.

Geen lange autoritten meer, nieuwe verantwoordelijkheden op kantoor en flexibele werktijden. Dat waren

voor Marieke van der Aalst de voornaamste redenen om te kunnen blijven werken. "Ik heb nu acht jaar

artritis psoriatica en ook het syndroom van Sjögren, beiden vormen van reuma. Op den duur kon ik niet

meer op pad naar nieuwe leden. Toen is mijn functie aangepast."

Marieke vindt het uniek dat zo'n klein bedrijf zoveel voor haar heeft geregeld. "Mijn collega's en werkgevers

zorgen ervoor dat ik me gewaardeerd voel en mee kan blijven doen.“ Ik ben nooit beoordeeld op mijn reuma”,

vervolgt Marieke, "maar op de waarde en bijdrage die ik heb geleverd en lever voor het bedrijf. Het gaat niet

om de aanpassingen die NOAB heeft gedaan, het gaat om de mentaliteit die NOAB heeft ten opzichte van

mij. Ik ben gewoon een medewerker en toevallig heb ik reuma."

bron Reumafonds

• Paul (moderator)

GEFELICITEERD MARIEKE !!!!!!!:)

Paul (moderator)

• Jopie1982

JOEHOE………………………….FEESTJE!!!!

VAN HARTE GEFELICITEERD, GEWELDIG!!!!!

• astrid davis

Super gefeliciteerd van mij en mijn collega's van Wegener,

• Marieke (Beheerder)

Hoi,

Super bedankt! Ik post zo snel mogelijk foto's wanneer ik ze krijg en een verslagje zodra ik weer wat bijgekomen ben. Ben drie dagen geleden geopereerd, heb een (tijdelijke) neurostimulator gekregen dus ben nu helemaal kapot maar wel heel veel voldoening na vandaag!

Bedankt voor jullie support!

Marieke

• Pepe

Gefeliciteerd en sterkte…! xxx

• AnnemiekV

Gefeliciteerd,een zeer terechte winnaar hoor!!!En voor jou nu sterkte,en dat je maar goed op mag knappen!

• Duffie

Proficiat met het winnen van de award.

Mooie eer voor het bedrijf.

Duffie, Velp

• Janny71

Fantastisch.

Van harte gefeliciteerd.

Janny

• Paul (moderator)

Marieke, wie is de dame met de hoed (2e van rechts) ??

Paul (moderator)

Je bedoeld die aardige dame met die zachte handen?

Marieke (beheerder)